SylabUZ

Generate PDF for this page

Procesy sprzedażowe - course description

General information
Course name Procesy sprzedażowe
Course ID 06.9-WM-ZiIP-ZL-P-62_22
Faculty Faculty of Mechanical Engineering
Field of study Management and Production Engineering
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Engineer's degree
Beginning semester winter term 2023/2024
Course information
Semester 7
ECTS credits to win 2
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • prof. dr hab. inż. Justyna Patalas-Maliszewska
  • dr inż. Małgorzata Śliwa
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 15 1 9 0,6 Credit with grade
Laboratory 15 1 9 0,6 Credit with grade

Aim of the course

Głównym skutkiem kształcenia będzie poznanie funkcjonalności narzędzia informatycznego CRM.

Prerequisites

Wiedza z zakresu zarządzania i ekonomiki przedsiębiorstwa. 

Scope

(S-studia stacjonarne, N - studia niestacjonarne)

SW1 (NW1): Definicje Customer Relationship Management, założenia filozofii CRM - obszar: Zrozumienia rynku i klientów, obszar: Rozwijania oferty, obszar: Zdobywania klientów.

SW2-SW3 (NW2): Oprogramowanie CRM - omówienie funkcjonalności.

SW4 (NW3): Kluczowe wskaźniki efektywności procesu sprzedaży.

SW5 -SW6 (NW4): Analiza danych klientów w systemie informatycznym CRM. 

SW7 (NW5): Kolokwium. 

Laboratorium

 W ramach laboratorium należy scharakteryzować wybrane przedsiębiorstwo z uwzględnieniem profilu działalności. Na tej podstawie wykonywane będą następujące zadania w w systemie informatycznym SAP.

LW1 (NL1): Wprowadzenie profilu przedsiębiorstwa

LW2 (NL2): Zbudowanie bazy danych o kontrahencie i o produktach.

LW3(NL3):  Dodanie pracowników do kontaktów, wykonanie akcji mailingowej.

LW4-LW5 (NL4): Wygenerowanie raportów sprzedażowych.

LW6 (NL5): Tworzenie notatek handlowych

LW7(NL5): Sprawozdanie

Teaching methods

Wykład konwencjonalny. Laboratorium - system informatyczny SAP

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykład: zaliczenie na ocenę

Ocena wystawiana na podstawie testu pisemnego obejmującego weryfikację znajomości przedmiotowych zagadnień.

Laboratorium: zaliczenie na ocenę

Ocena wyznaczana na podstawie oceny umiejętności związanych z realizacją zadań laboratoryjnych i przygotowania dokumentacji.

Zaliczenie przedmiotu: Ocena końcowa na zaliczenie przedmiotu jest średnią arytmetyczną z ocen za poszczególne formy zajęć.

Recommended reading

  1. Wojciechowska K., “Customer Experience Management. Moc pozytywnych doświadczeń na ścieżce Twojego klienta”, OnePress, 2020
  2. Mitręga M., Marketing relacji teoria i praktyka – wyd. 3, CeDeWu, Warszawa 2018
  3. Deszczyński B., Strategia. System. Zarządzanie Zmianą, Wolters Kluwer, Warszawa 2011
  4. Adler R., Rosenfeld L.B., Proctor II R.F., Relacje interpersonalne. Proces porozumiewania się, Dom Wydawniczy Rebis, Poznań 2011
  5. Gorman T., Perswazja. Droga do osiągnięcia celów, One Press, Warszawa 2009
  6. Wereda, W., Zarządzanie relacjami z klientem (CRM) a postępowanie nabywców na rynku usług, Warszawa 2009

Further reading

Notes


Modified by prof. dr hab. inż. Justyna Patalas-Maliszewska (last modification: 07-03-2023 14:05)