SylabUZ
Course name | THE IMAGE MANAGEMENT IN CONTINGENCIES |
Course ID | 04.0-WZ-BezP-ZWSK |
Faculty | Faculty of Economics and Management |
Field of study | National Security |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2023/2024 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Exam |
Project | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest przekazanie studentom wiedzy z zakresu metod i technik zarządzania wizerunkiem w sytuacji kryzysowej oraz kształtowanie umiejętności praktycznych w tym zakresie.
Brak
Wykład: Istota i zarządzanie procesem kreowania wizerunku firmy. Uwarunkowania tworzenia wizerunku. Public Relations jako narzędzie komunikacji organizacji z rynkiem w zarządzaniu wizerunkiem. Istota sytuacji kryzysowej i jej rodzaje. Narzędzia komunikacji i rola mass-mediów w zarządzaniu wizerunkiem, w tym nowoczesnych mediów społecznościowych. Rola komunikacji wewnętrznej w sytuacji kryzysowej. Instrumenty PR wykorzystywane w zarządzaniu sytuacją kryzysową. Rola kontaktów osobistych w sytuacji kryzysowej - zasady wystąpień publicznych. Media relations - współpraca ze środkami masowego przekazu w sytuacji kryzysowej. Internet jako nowoczesny sposób komunikacji w ramach PR. Kreowanie wizerunku firmy przez odpowiedzialność społeczną. Ocena skuteczności i efektywności zarządzania wizerunkiem w sytuacjach kryzysowych.
Projekt: Przygotowanie projektu stanowiącego opis przypadku ilustrującego strategię zarządzania wizerunkiem w przypadku określonych sytuacji kryzysowych dla wybranego przedsiębiorstwa/instytucji.
Wykład: wykład konwencjonalny
Projekt: dyskusje grupowe, metoda projektu, studia przypadków, klasyczna metoda problemowa, studia literatury, praca z tekstem, praca z dokumentem źródłowym.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wykład: egzamin pisemny (K_W04, K_W06), który będzie obejmować materiał z wykładów. Egzamin będzie w formie pytań otwartych i zamkniętych. Warunkiem otrzymania pozytywnej oceny jest uzyskanie wymaganej liczny punktów.
Termin egzaminu: zgodnie z harmonogramem sesji zimowej.
Projekt: na ocenę składać się będą oceny: z projektu dotyczącego opisu przypadku dotyczącego strategii zarządzania wizerunkiem w wybranej sytuacji kryzysowej dla określonego podmiotu rynku (przedsiębiorstwo/ instytucja) (K_U041, K_U04, K_K06) oraz jego prezentacji, dyskusji w grupach oraz zadań do samodzielnego rozwiązania (K_K01).
Na ocenę z przedmiotu składa się ocena z projektu (50%) i z egzaminu (50%). Warunkiem zaliczenia przedmiotu są pozytywne oceny z projektu i egzaminu.
1. Davis A., Public relations, Wydawnictwo PWE, Warszawa 2007.
2. Public relations. Znaczenie społeczne i kierunki rozwoju. Praca zbiorowa pod red. J. Olędzkiego i D. Tworzyło, Wydawnictwo PWN, Warszawa 2007.
Modified by dr hab. inż. Anetta Barska, prof. UZ (last modification: 27-05-2023 22:03)