SylabUZ
Course name | Placement- I education stage |
Course ID | 03.2-WA-EASMP-PRE1-Ć-S14_pNadGenZ1WT0 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Music Education |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 1 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
W trakcie praktyki kształtowane są kompetencje opiekuńczo-wychowawcze w nauczaniu zintegrowanym, w szczególności poznanie realizowanych w kl. I – III zadań,
sposobu funkcjonowania, organizacji pracy, a także prowadzonej dokumentacji w szkole.
Ogólne przygotowanie psychologiczno-pedagogiczne.
Metody:
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
· Przygotowanie planów i konspektów zajęć muzycznych z elementami terapii dla uczniów klas I - III.
· Przygotowanie, przeprowadzenie i omówienie z opiekunem praktyki zrealizowanego materiału (ocena, uwagi, spostrzeżenia, wnioski).
· Ponadto w ramach praktyki: zorganizowanie i przygotowanie przedstawienia edukacyjnego (grupowo lub indywidualnie), projektu multimedialnego, koncertu, konkursu, gier, itp.
1. B. Potocka, L. Nowak, Projekty edukacyjne: poradnik dla nauczycieli, Kielce 2002.
2. K. Witerska, Dramat na różnych poziomach kształcenia, Łódź 2010.
3. M. Babiuch, Jak współpracować z rodzicami „trudnych” uczniów, Warszawa 2002.
4. H. P. Nolting, Jak zachować porządek w klasie, Gdańsk 2004.
5. G. King, Umiejętności terapeutyczne nauczyciela, Gdańsk 2003.
6. K. Schaeffer, Nauczyciel w szkole – jak przeżyć szkołę, Gdańsk 2008.
7. Muzykoterapia Polska, tom I, Nr 3-4, 2002.
Modified by dr hab. Bartłomiej Stankowiak, prof. UZ (last modification: 18-11-2016 10:25)