SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Praca dyplomowa |
Kod przedmiotu | 14.3-WZ-EkoPD-PD-S16 |
Wydział | Wydział Ekonomii i Zarządzania |
Kierunek | Ekonomia / Ekonomia przedsiębiorstwa |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 10 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Projekt | 0 | 0 | 0 | 0 | Zaliczenie na ocenę |
Celem wstępnym jest wypracowanie koncepcji danej pracy – tematu i struktury. Student powinien umieć przedstawić temat swojej pracy i zarysować jej strukturę, prezentując jednocześnie przyjętą przez siebie metodologię. Dyskusja towarzysząca temu etapowi powinna dotyczyć przedmiotu pracy, a także zaproponowanej metody rozwiązania danego problemu badawczego. Celem ostatecznym jest napisanie pracy.
Student ma wiedzę zgodną z programem studiów na kierunku Ekonomia. Umie przygotowywać prezentacje multimedialne. Wykazuje gotowość do rozwoju swojej wiedzy i umiejętności. Jest otwarty na pracę w zespole.
Przygotowanie kolejnych rozdziałów pracy. Przedłożenie wstępu, zakończenia, bibliografii. Korekta poszczególnych tekstów. Krytyczna dyskusja nad tekstami przygotowanymi przez studentów.
Indywidualna praca ze studentem
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Przedstawienie do oceny pracy dyplomowej.
1. Babbie E., Podstawy badań społecznych, PWN, Warszawa 2008. 2. Majchrzak J., Mendel T., Metodyka pisania prac magisterskich i dyplomowych, Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, Poznań 2009. 3. Pieter J., Zarys metodologii prac naukowych, PWN, Warszawa 1975. 4. Wójcik, K., Piszę akademicką pracę promocyjną - licencjacką, magisterską, doktorską, Placet, Warszawa, 2005. 5. Flick U., Projektowanie badania jakościowego, PWN, Warszawa 2010. 6. Popławski S., Skawińska E. (red.). Badania marketingowe w zarządzaniu organizacją, PWE, Warszawa 2012. 7. Regulamin studiów Uniwersytetu Zielonogórskiego.
Literatura związana z problematyką projektu badawczego i pracy dyplomowej.
PROGRAM OPRACOWALI: pracownicy Wydziału Ekonomii i Zarządzania stanowiący minimum kadrowe na kierunku Ekonomia prowadzący badania w obszarze danej specjalności
Zmodyfikowane przez dr Dorota Roszkowska-Hołysz (ostatnia modyfikacja: 30-08-2016 11:28)