SylabUZ

Generate PDF for this page

e-Commerce and e-service - course description

General information
Course name e-Commerce and e-service
Course ID 04.2-WE-BEP-HiUI
Faculty Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics
Field of study E-business
Education profile practical
Level of studies First-cycle studies leading to Engineer's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 5
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 30 2 18 1,2 Exam
Laboratory 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Zapoznanie słuchaczy ze sposobami szybkiego rozpoczęcia sprzedaży internetowej i zdalnych rozliczeń finansowych.

Prerequisites

Systemy komunikacyjne e-biznesu.

Scope

Przegląd systemów aukcyjnych, sklepów internetowych (goSho, iStore, goStore itp.) i darmowych aplikacji umożliwiających rozpoczęcie handlu poprzez internet (Magento, osCommerce, openChart, Spree Commerce, PrestaShop, VirtueMart, Ubercart, Zeuscart, Afcommerce, Zen Cart, SimpleCart js, Tomato Cart, CubeCart, RokQuickCart, StoreSprite).
Porównanie funkcjonalności i kosztów użytkowania.
Techniki obsługi płatności elektronicznych – usługi banków i dedykowane usługi zdalne (PayU, PayPal itp).

Teaching methods

Wykład - wykład konwencjonalny z wykorzystaniem projektora.

Laboratorium - zajęcia praktyczne w laboratorium komputerowym.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykład – sprawdzian w formie pisemnej lub ustnej, realizowany na koniec semestru.
Laboratorium – ocena końcowa stanowi sumę ważoną ocen uzyskanych za realizację poszczególnych elementów kursu szkoleniowego.
Ocena końcowa = 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć wykład + 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć laboratorium.

Recommended reading

  1. Kyciak, W., Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II, Helion, 2012.
  2. Zastrożna, M., Google Analytics dla marketingowców, Helion, 2013.

Further reading

  1. Cichoń, M. i inni, Biblia e-biznesu, Helion, 2013.
  2. Ries, E., Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Helion, 2012.

Notes


Modified by dr hab. inż. Marcin Mrugalski, prof. UZ (last modification: 02-10-2016 23:49)