Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
Aktywne uczestnictwo w zajęciach, poprawne zrealizowanie minimum repertuarowego. Udział w koncercie lub popisie studenckim.
Recommended reading
W odniesieniu do śpiewu klasycznego:
Sobierajska H., Uczymy się śpiewać, Warszawa 1972
Sipowicz J., Ja i mój głos, 2009
Tarasiewicz B. Mówię i śpiewam świadomie, Kraków 2003
Tarasiewicz B., Potyczki z tremą. Koncert jako metoda aktywizowania pracy studenta, w: Media i metody wspomagające jakość kształcenia, red. K. Jankowski, B. Sitarska, C. Tkaczuk, Siedlce 2005
W odniesieniu do śpiewu estradowego:
Sobierajska H., Uczymy się śpiewać, Warszawa 1972
Sipowicz J., Ja i mój głos, 2009
Tarasiewicz B. Mówię i śpiewam świadomie, Kraków 2003
Tarasiewicz B., Potyczki z tremą. Koncert jako metoda aktywizowania pracy studenta, w: Media i metody wspomagające jakość kształcenia, red. K. Jankowski, B. Sitarska, C. Tkaczuk, Siedlce 2005
The New Jazz Real Books – Jazz Classics Choice Standards, Pop-Fusion Classics for all instrumentalists and vocalists (vol. 1-3)
Songs, G. Gershwin, New York 1982
Oh, Freedom, Spirituals-Work und Protestsongs, ed. Hans-Jurgen Taube, Berlin1982,
Zagraj to sam, 1993-2012
Further reading
Martienssen-Lohmann F., Kształcenie głosu śpiewaka, Kraków 1953
Bregy E., Elementy techniki wokalnej, Warszawa 1974
Notes
Modified by dr hab. Bartłomiej Stankowiak, prof. UZ (last modification: 08-01-2017 23:07)