SylabUZ

Generate PDF for this page

English III - course description

General information
Course name English III
Course ID 09.0-WP-PEDP-JO3-A_pNadGenQK6AO
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Pedagogy / Logopedia i język migowy
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 3
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Beata Burchardt
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Tutorial 30 2 - - Exam

Aim of the course

Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2 według Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym: wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej; kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych; wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.

Prerequisites

Znajomość języka obcego na poziomie B1.

Scope

Zachowania społeczne. Osobowość. Stereotypy narodowe, różnice kulturowe. Różne sposoby komunikacji werbalnej i niewerbalnej.

 

Teaching methods

Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Konwersatoria

Konwersatoria kończą się egzaminem. Metodą weryfikacji efektów kształcenia jest egzamin pisemny i ustny sprawdzający znajomość języka specjalistycznego na poziomie B2 z uwzględnieniem specyfiki kierunku studiów. Egzamin składa się z 4 części: czytania, pisania, słuchania i mówienia. Student otrzymuje ocenę z egzaminu wg następujących progów punktowych: 50-60% dostateczny, 61-70% dostateczny plus, 71-80% dobry, 81-90% dobry plus, 91-100% bardzo dobry. Oceną z konwersatoriów jest oceną z egzaminu.

Ocena końcowa

Ocena końcowa jest oceną z egzaminu.

Recommended reading

  1. Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001.
  2. Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007.
  3. Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009.
  4. Davies P. A., Falla T., FCA Result, Oxford University Press, 2008.
  5. Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003.
  6. Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004.
  7. Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006.
  8. Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997.
  9. Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009.
  10. Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009.
  11. Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003.

 

Further reading

Brak

Notes


Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 20-07-2016 09:37)