SylabUZ

Generate PDF for this page

English I - course description

General information
Course name English I
Course ID 09.0-WP-PEDP-JO1-A_pNadGenBFKY6
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Pedagogy / Resocjalizacja z przygotowaniem do pracy w służbach mundurowych
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Beata Burchardt
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Tutorial 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym:

wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej; kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych; wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.

Prerequisites

Znajomość języka obcego na poziomie B1.

Scope

Studia i studiowanie: struktura i funkcjonowanie uczelni wyższych w Polsce i krajach anglojęzycznych. Rodzina, rodzina zastępcza i adopcja. Życie społeczne, styl życia. Problemy społeczne w miejscu zamieszkania. Niepełnosprawność.

Teaching methods

Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Konwersatoria

Metody weryfikacji efektów kształcenia to: dwa kolokwia pisemne w semestrze zawierające pytania otwarte i zamknięte i uzyskanie minimum 50% prawidłowych odpowiedzi; student otrzymuje ocenę z kolokwium wg następujących progów punktowych: 50-60% dostateczny, 61-70% dostateczny plus, 71-80% dobry, 81-90% dobry plus, 91-100% bardzo dobry; kartkówki: progi punktowe j.w.; aktywne uczestnictwo w zajęciach. Ocena z konwersatoriów stanowić będzie średnią arytmetyczną wszystkich ocen.

Ocena końcowa

Ocena końcowa jest oceną z konwersatoriów.

 

Recommended reading

  1. Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009.
  2. Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009.
  3. Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001.
  4. Davies P. A., Falla T., FCA Result,  Oxford University Press, 2008.
  5. Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003.
  6. Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007.
  7. Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009.
  8. Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003.
  9. Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997.
  10. Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004.
  11. Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006.

Further reading

Brak

Notes


Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 19-07-2016 15:40)