SylabUZ

Generate PDF for this page

Designing educational trainings - course description

General information
Course name Designing educational trainings
Course ID 05.9-WP-PEDP-SZE-W_pNadGenC2HQG
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Pedagogy / Resocjalizacja z przygotowaniem do pracy w służbach mundurowych
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 5
ECTS credits to win 3
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Przekazanie wiedzy na temat analizy i identyfikacji potrzeb szkoleniowych. Ukazanie specyfiki uczenia się osób dorosłych. Ukazanie podstawowych metod szkoleniowych. Ewaluacja procesu szkoleniowego.

Prerequisites

Wiedza z zakresu teoretycznych podstaw wychowania, środowisk edukacyjnych.

Scope

Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowej. Zaplanowanie metod oceny sesji szkoleniowej. Dobór metod szkoleniowych; Style uczenia się dorosłych.

Teaching methods

Rozpoznanie i analiza potrzeb szkoleniowych. Planowanie i projektowanie sesji szkoleniowej. Zaplanowanie metod oceny sesji szkoleniowej. Dobór metod szkoleniowych; Style uczenia się dorosłych.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykłady

Zaliczenie z wykładów: podstawą zaliczenia ćwiczeń jest uzyskanie pozytywnej oceny wynikającej z przygotowania IiAPS, arkusza ewaluacyjnego oraz projektu cyklu szkoleniowego. Podstawą zaliczenia będzie średnia arytmetyczna ocen uzyskanych z przygotowanej analizy potrzeb szkoleniowych, arkusza ewaluacyjnego i cyklu szkoleniowego.

Ocena końcowa

Ocena z wykładów jest oceną końcową.

Recommended reading

  1. Boydell T., Leary M., Identyfikacja potrzeb szkoleniowych, Kraków 2001.
  2. Boydell T., M. Leary, Identyfikacja potrzeb szkoleniowych, Kraków 2001.
  3. Bramley P., Ocena efektywności szkoleń, Kraków 2001.
  4. Leslie R., Planowanie i projektowanie szkoleń, Warszawa, 1999.
  5. Rae L., Planowanie i projektowanie szkoleń, Warszawa 1999.
  6. Sloman M., Nowe zjawiska w świecie szkoleń, Kraków 2010.

Further reading

Każdorazowo podana przez prowadzącego.

 

Notes


Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 20-07-2016 21:30)