SylabUZ
Course name | English I |
Course ID | 09.1-WP-PSChM-JA1-Ć-S14_pNadGenE1N60 |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Psychology / Psychologia edukacyjna i wychowawcza |
Education profile | academic |
Level of studies | Long-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2+ wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym: wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej, kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych, wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.
znajomość języka obcego na poziomie B1.
Studia i studiowanie: struktura i funkcjonowanie uczelni wyższych w Polsce i krajach anglojęzycznych.
Rodzina, rodzina zastępcza i adopcja.
Życie społeczne, styl życia.
Problemy społeczne w miejscu zamieszkania.
Niepełnosprawność.
Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie z ćwiczeń: metody weryfikacji efektów kształcenia to:
dwa kolokwia pisemne w semestrze zawierające pytania otwarte i zamknięte i uzyskanie minimum 50 % prawidłowych odpowiedzi; student otrzymuje ocenę z kolokwium wg następujących progów punktowych:
50 – 60 % - dostateczny
61 – 70 % - dostateczny plus
71 – 80 % - dobry
81 – 90 % - dobry plus
91 – 100 % - bardzo dobry
kartkówki: progi punktowe jw.
aktywne uczestnictwo w zajęciach.
Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią arytmetyczną wszystkich ocen.
Ocena końcowa: ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009
Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001
Davies P. A., Falla T., FCA Result, Oxford University Press, 2008
Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003
Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007
Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009
Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003
Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997
Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004
Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006
Modified by dr Jarosław Wagner (last modification: 02-10-2016 12:09)