SylabUZ

Generate PDF for this page

English III - course description

General information
Course name English III
Course ID 09.1-WP-PSChM-JA3-Ć-S14_pNadGenA3PA9
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Psychology / Psychologia edukacyjna i wychowawcza
Education profile academic
Level of studies Long-cycle studies leading to MS degree
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 3
ECTS credits to win 3
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Beata Burchard
  • mgr Małgorzata Gąsiorowska - Sawka
  • mgr Marzena Lachowicz
  • mgr Agata Poźniak
  • mgr Barbara Szura
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 45 3 27 1,8 Credit with grade

Aim of the course

Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2+ wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym: wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej, kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych, wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.

Prerequisites

Znajomość języka obcego na poziomie B1 oraz wiedza oraz umiejętności z zakresu języka obcego z poprzednich semestrów.

Scope

  • Etapy rozwoju fizycznego i psychicznego człowieka.

  • Psychologia grupy (role w grupie, profile psychologiczne).

  • Choroby psychiczne.

  • Organizacje społeczne i działania charytatywne.

  • Etyka zawodowa.

Teaching methods

Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Zaliczenie z ćwiczeń: metody weryfikacji efektów kształcenia to:

  • trzy kolokwia pisemne w semestrze zawierające pytania otwarte i zamknięte i uzyskanie minimum 50 % prawidłowych odpowiedzi; student otrzymuje ocenę z kolokwium wg następujących progów punktowych:

50 – 60 % - dostateczny

61 – 70 % - dostateczny plus

71 – 80 % - dobry

81 – 90 % - dobry plus

91 – 100 % - bardzo dobry

  • kartkówki: progi punktowe jw.

  • aktywne uczestnictwo w zajęciach.

Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią arytmetyczną wszystkich ocen.

Ocena końcowa: ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.

Recommended reading

  • Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009

  • Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009

  • Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001

  • Davies P. A., Falla T., FCA Result, Oxford University Press, 2008

  • Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003

  • Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007

  • Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009

  • Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003

  • Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997

  • Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004

  • Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006

Further reading

Notes


Modified by dr Jarosław Wagner (last modification: 02-10-2016 12:14)