SylabUZ
Course name | English Language I |
Course ID | 09.0-WE-AEIT-JęzAng |
Faculty | Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics |
Field of study | Automatic control engineering and robotics, Electrotechnology, Computer science |
Education profile | academic |
Level of studies | PhD studies |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Opanowanie znajomości języka angielskiego ogólnego na poziomie B1+ wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages). Ukształtowanie wśród studentów świadomości o wadze poprawności językowej i usystematyzowanie wiedzy dotyczącej gramatyki języka angielskiego. Opanowanie umiejętności rozpoznawania oraz prawidłowego stosowania odpowiednich rejestrów językowych ( rejestr formalny vs nieformalny) – zarówno w języku mówionym jak i pisanym.
Ukształtowanie u studentów kompetencji językowej z zakresu elementów języka angielskiego technicznego (ESP) związanego z językiem akademickim.
Znajomość języka angielskiego ogólnego na poziomie B1 wg. Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego (The Common European Framework of Reference for Languages).
Kompleksowe ćwiczenie i rozwijanie umiejętności językowych (pisanie, czytanie, mówienie oraz rozumienie ze słuchu) w oparciu o literaturę podstawową oraz anglojęzyczne materiały źródłowe związane z automatyką i robotyką, elektrotechniką lub informatyką, z uwzględnieniem następujących aspektów:
- gramatyka (np. czasy gramatyczne, strona bierna, następstwo czasów, tryby warunkowe, przedimek określony i nieokreślony, etc.);
- rejestr językowy formalny vs rejestr językowy nieformalny;
- język akademicki/naukowy – specjalistyczny;
Metoda komunikacyjna nauczania języka angielskiego, praca z tekstem źródłowym/specjalistycznym, praca indywidualna, w parach oraz w grupach z wykorzystaniem środków audiowizualnych i multimedialnych.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnych ocen (minimum 60%) z kolokwiów przeprowadzonych co najmniej 1 raz w semestrze, przedstawienie krótkiej wypowiedzi (5 min) na temat związany z wybraną specjalizacją oraz aktywne uczestnictwo w zajęciach.
1. Sarah Philpot, Lesley Curnick, Emma Pathare, Gary Pathare & Richard Harrison, Headway Academic Skills, OUP 2013
2. Michael McCarthy&Felicity O’Dell, Academic Vocabulary in Use, CUP 2008
3. Cambridge Academic English, Martin Hewings and Craig Thaine , CUP 2012
1. Virginia Evans, FCE Use of English, Express Publishing , 2015
2. John Allison, Jeremy Townend, Paul Emmerson, The Business – upper-intermediate, Macmillan Education 2008
3. Michael Vince, Macmillan English Grammar In Context (Advanced), Macmillan Education 2008
4. anglojęzyczne magazyny naukowo - specjalistyczne
Modified by mgr Jolanta Bąk (last modification: 20-09-2016 12:20)