SylabUZ

Generate PDF for this page

Negociations in bussines - course description

General information
Course name Negociations in bussines
Course ID 14.2-WP-SOCP-NTBZ
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Sociology
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2017/2018
Course information
Semester 6
ECTS credits to win 3
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr Anna Mielczarek-Żejmo
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture 15 1 - - Credit with grade
Class 15 1 - - Credit with grade

Aim of the course

Celem zajęć jest przygotowania uczestników do animowania (tworzenia, rozwijania, korygowania) sieci społecznych w gospodarce.

Prerequisites

Wiedza z zakresu teorii sieci społecznych

Scope

TREŚCI WYKŁADU
1.    Co to jest networking? 
2.    Networking na poziomie mikro i makro społecznym. 
3.    Budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami w przypadku działań biznesowych.
4.    Nowoczesne technologie w networkingu w biznesie. 
5.    Networking a działania poszczególnych form branż biznesu.

TREŚCI ĆWICZEŃ
1.    Zjawisko networkingu w biznesie (uwarunkowania, przejawy, konsekwencje).
2.    Organizacje networkingowe w Polsce i na świecie.
3.    Strategie, metody techniki networkingu w biznesie.
4.    Budowanie relacji z kluczowymi interesariuszami.
5.    Budowanie relacji z klientami w małym biznesie.
6.    Networking w procesie rekrutacji i selekcji.
7.    Networking w kierowaniu własną karierą.
 

Teaching methods

Wykład konwencjonalny z wykorzystaniem prezentacji multimedialnych.
Ćwiczenia: analiza tekstu, dyskusja, praca w grupach.
 

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Zaliczenie wykładu

Forma zaliczenia wykładu

Uwagi

Zaliczenie na ocenę.

Tak

Zakres materiału dotyczący kolokwium.

Zgodnie z przedstawionym na pierwszych zajęciach Sylabusem (wykład)

Zasady uzyskania oceny  z wykładu.

Ocena z wykładu stanowić będzie ocenę z kolokwium*.

*Zasady ustalania oceny w przypadku średniej

 

 

Zaliczenie ćwiczeń

Forma zaliczenia ćwiczeń

Uwagi

Zaliczenie na ocenę.

Tak

Obserwacja i ocena umiejętności praktycznych studenta

Merytoryczne przygotowanie, umiejętność podania przykładów, umiejętność wykorzystania omawianych tekstów.

Zasady uzyskania oceny końcowej z ćwiczeń.

Ocena z ćwiczeń stanowić będzie ocena z obserwacji i umiejętności praktycznych studenta

*Zasady ustalania oceny w przypadku średniej

 

 

 

Ocena końcowa z przedmiotu*

Oceny brane pod uwagę w przypadku oceny końcowej

UWAGI:

Wykład + ćwiczenia kończące się uzyskaniem oceny

Warunkiem uzyskania pozytywnej oceny końcowej jest uzyskanie pozytywnej oceny z ćwiczeń i wykładu (3.0-5.0)

Zasady uzyskania oceny końcowej

Ocena końcowa stanowi średnią arytmetyczną ocen z ćwiczeń i wykładu.

*Zasady ustalania oceny w przypadku średniej

Recommended reading

Miotak A., Skuteczne social media. Prowadź działania, osiągaj zamierzone efekty, Wydawnictwo Helion, Gliwice 2013.

Burnett K., Relacje z kluczowymi klientami: analiza i zarządzanie, Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2002.

Skawińska E., Zalewski R.I., Klastry biznesowe w rozwoju konkurencyjności i innowacyjności regionów: świat - Europa – Polska, Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne, Warszawa 2009. 

Tullier M.L., Networking: jak znaleźć pracę i odnieść sukces zawodowy dzięki tworzeniu sieci kontaktów,  Wolters Kluwer Polska. Oficyna Ekonomiczna, Kraków 2006.

Further reading

1.    Vir Singh Param, Tan Yong, Mookerjee Vijay, Network Effects: The Influence of Structural Capital on Open Source Project Success, MIS Quaterly, nr 4/2011 (vol. 35), ss. 813 – 829.

Notes


Modified by dr hab. Dorota Szaban, prof. UZ (last modification: 21-04-2017 14:57)