SylabUZ

Generate PDF for this page

Foreign language-English - course description

General information
Course name Foreign language-English
Course ID 09.1-WA-ArchWP-LEKTa-S17
Faculty Faculty of Arts
Field of study Interior Design
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2017/2018
Course information
Semester 1
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Joanna Simpson
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 - - Credit with grade

Aim of the course

Prerequisites

 

Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.

Scope

  1. Colours in Interior Design - kolory w projektowaniu wnętrz. Dyskusja, propozycje, projekty w języku angielskim. Praca w grupach.
  2. Relatioships - rozmowy o kontaktach międzyludzkich: przyjaciele, rodzina, znajomi, studenci.
  3. Jobs and Work - zasady reagowania na ogłoszenie pracy i rozmów z pracodawcą, rozmowy kwalifikacyjne, pisanie podań o pracę w języku angielskim.
  4. Prezentacja indywidualnych prac. Opis - wady i zalety.
  5. Test sprawnościowy ze znajomości gramatyki, pisania i czytania na poziomie A2//B1.
  6. Transport and Travel - komunikacja, podróże. Zapoznanie się ze słownictwem i wyrażeniami związanymi z rezerwacją biletów, bookowaniem hoteli, planowaniem podróży.
  7. Reports - pisanie raportów z ważnych wydarzeń artystycznych typu wystawa, prezentacje instalacji, happeningi artystyczne.
  8. Design a nice coffee bar in the Institute building - praca w grupach. Studenci przygotowują pisemny projekt opisowy dotyczący powstania baru studenckiego na terenie uczelni. Praca w grupach lub parach.
  9. Technology - dyskusja wśród studentów dotycząca korzystania z najnowszych osiągnięć technologii w języku angielskim. Użycie specjalistycznego słownictwa związanego z użyciem najnowszych form technologii.
  10. Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat z użyciem PowerPoint.
  11. Testy zaliczeniowe pisemne i ustne.

Teaching methods

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Studenci musza sie dostosowac do nowych zasad uzyskania zaliczenia wymienionych powyzej.

Studenci sa oceniani na podstawie uczestnictwa i aktywnosci na zajeciach oraz na podstawie przygotowanej prezentacji w PowerPoint lub Prezi.

Studenci ktorzy nie spenia tych warunkow( wymagana liczba obecnosci itp, musza przygotowac prezentacje i podejsc do testu na poziomie B2.

Recommended reading

  1. Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
  2. Cotton, D. and Falvon, D., 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
  3. Pearson Education Limited. Harlow 2007
  4. Naunton, J. and Hughes, J. Spotlight on FCEHeinle, 2009.
  5. Easy FCE - EDGARD Warszawa 2009
  6. FCE Gold, 2015

Further reading

Notes

Studenci pracują rownież w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.

Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej


Modified by mgr Joanna Simpson (last modification: 22-04-2017 14:16)