SylabUZ
Course name | Rzeźba z modelowaniem |
Course ID | 03.1-WA-ArchWP-RZBA-S17 |
Faculty | Faculty of Arts |
Field of study | Interior Design |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | - | - | Credit with grade |
Zapoznanie studentów z różnymi technikami rzeźbiarskimi, rozwijanie i wykorzystanie nabytych umiejętności dotyczących rzeźby, wyobraźni i świadomości kształtowania przestrzeni. Kształtowanie świadomości rzeźbiarskiej i jej praktyczne wykorzystanie. Umiejętność rozwoju własnej kreacji i indywidualności twórczej oraz refleksji z tym związanej.
Podstawowa wiedza i umiejętności rysunku i malarstwa, a także pokrewnych technik plastycznych.
Wykonywanie zadań na tematy o wyższym poziomie abstrakcji. Wzbogacenie programów pod kontem charkterystyki kierunku. Uzupełnienie wiedzy i umiejętności potrzebnej i przydatnej w realizacji twórczej dyplomu licencjackiego. Propedeutyka warsztatu rzeźbiarskiego, rzeźbiarskie studium natury, studium aranżacji przestrzeni, obiekt w przestrzeni.
Indywidualna praca i dyskusja formalna ze studentem. Poszukiwania własnych form, przekonań, uzasadnień i środków wyrazu artystycznego. Zapoznawanie grupy z możliwościami technologicznycznymi związanymi z zakresem tematycznym przedmiotu i koncepcjami prac poszczególnych studentów. Doskonalenie umiejętności i świadomości artystycznej, poprzez doświadczanie różnych technik i form rzeźbiarskich. Zachęcanie do formułowania własnych myśli, koncepcji, przekonań i wyrażania problemów artystycznych, sądów, do twórczego dialogu, do twórczego sporu. Prace eksperymentalne w pracowni.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Frekwencja, aktywność na zajęciach, realizacja i rozumienie zadań, śródsemestralne i końcowosemestralne przeglądy prac.
A. Kępińska- ,,Energie sztuki”.
G.Dziamski - ,,Wolność od intelektu?”
LBrogowski- ,,Sztuka i człowiek”, ,,Sztuka w obliczu przemian”.
Modified by mgr Joanna Legierska-Dutczak (last modification: 29-04-2017 13:12)