SylabUZ
Course name | INTERNATIONAL MARKETING |
Course ID | 04.7-WZ-BezD-MM |
Faculty | Faculty of Economics and Management |
Field of study | National Security |
Education profile | practical |
Level of studies | Second-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Project | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Przedstawienie terminologii stosowanej w marketingu międzynarodowym i jej zdefiniowanie, wyjaśnienie możliwych orientacji marketingowych na rynkach zagranicznych, opisanie czynników wpływających na wybór produktów przez konsumentów na rynku międzynarodowy, prezentacja i omówienie źródeł danych wykorzystywanych w podejmowaniudecyzji marketingowych na rynkach zagranicznych, kształtowanie umiejętności sporządzenia opisu i oceny otoczenia wybranego przedsiębiorstwa na rynkach zagranicznych. Kształtowanie praktycznych umiejętności doboru odpowiednich strategii rynkowych dla wybranych rodzajów produktów. Kształtowanie umiejętności pracy w grupie i przyjmowania w niej różnych ról. Rozwijanie kompetencji pracy w zespole poprzez zadania grupowe.
Brak.
Projekt: Marketing krajowy a marketing międzynarodowy, marketing globalny. Orientacje międzynarodowe przedsiębiorstw. Główne problemy marketingu międzynarodowego. Problem standaryzacji i adaptacji działań w strategii marketingowej. Alterglobalizm a marketing globalno-lokalny. Euromarketing. Zachowanie konsumenta na rynkach zagranicznych a projektowanie strategii na rynkach międzynarodowych. Badania marketingowe rynków zagranicznych. Proces formułowania strategii marketingowej na rynek międzynarodowy. Formy ekspansji na rynki zagraniczne i czynniki je determinujące. Otoczenia przedsiębiorstwa działającego na rynku światowym (demograficzne, ekonomiczno-rynkowe, społeczno-kulturowe, polityczne, prawno – administracyjne, technologiczne, naturalne). Metody analizy otoczenia międzynarodowego. Marketing mix na rynku międzynarodowym. Organizacja i kontrola działań marketingowych na rynkach zagranicznych.
Projekt: dyskusja, elementy wykładu problemowego, burza mózgów, prace indywidualne, prace grupowe, studia przypadków, metoda projektu, studia literatury, praca z tekstem.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Projekt: na ocenę składać się będą oceny z: projektu dotyczącego strategii marketingowej dla wybranego przedsiębiorstwa ( (K_W02; KW05; K_K06; K_K01; K_K02; K_U01; K_U07) oraz zadań do samodzielnego i grupowego rozwiązania (K_KU07; K_K02; K_K07).7; Warunkiem otrzymania zaliczenia z projektu jest uzyskanie min. 51%.
Termin zaliczenia na przedostatnich zajęciach zgodnie z harmonogramem studiów.
Oceny (punktacja):
51%- 60% - dostateczny (3.0)
61%-70% - dostateczny plus (3.5)
71%-80% - dobry (4.0)
81%-85% - dobry plus (4.5)
86%-100% - bardzo bobry (5.0)
Na ocenę z przedmiotu składa się ocena z projektu (100%).
Modified by dr inż. Mariola Michałowska (last modification: 23-04-2017 00:27)