SylabUZ
Course name | Zdrowy tryb życia w leksyce rosyjskojęzycznej |
Course ID | 09.1-WH-FRS-ZDRO-S17 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | Business communication in Russian |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies |
Beginning semester | winter term 2017/2018 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | russian |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Tutorial | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z rosyjskojęzyczną leksyką związaną z tematem zdrowego trybu życia oraz doskonalenie umiejętności językowych, sprawności mówienia, pisania i czytania.
Brak wymagań.
Sporządzanie wypowiedzi pisemnych i ustnych poświęconych zagadnieniom związanym z szeroko pojętym zdrowym trybem życia, takim jak: zdrowe odżywianie jako styl życia (np. slow food, dieta wegetariańska, ekoprodukty, suplementy diety itd.); sport; formy aktywnego wypoczynku; aktywny tryb życia; rosyjska bania; ekologiczne kosmetyki i środki czystości; czynniki negatywnie wpływające na organizm: używki (alkohol, papierosy, narkotyki), siedzący tryb życia, niewłaściwe odżywianie itd.
Wykład konwersatoryjny, dyskusja, gry dydaktyczne, praca w grupach, pogadanka, metoda sytuacyjna, wypowiedź ustna i pisemna, praca z użyciem środków audiowizualnych.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie przedmiotu na podstawie kontroli bieżącej (różne rodzaje zadań kontrolnych i prac domowych zarówno w formie pisemnej jak i ustnej).
Materiały zaczerpnięte ze współczesnej prasy rosyjskiej (np. Остановка: Россия! Magazyn dla uczących się języka rosyjskiego; Аргументы и факты, Огонёк i in.), ogólnodostępne teksty tematyczne, materiały internetowe.
Przedmiot jest prowadzony w języku rosyjskim z elementami języka polskiego.
Modified by dr Agnieszka Łazar (last modification: 11-06-2017 15:04)