SylabUZ

Generate PDF for this page

Ecological education - course description

General information
Course name Ecological education
Course ID 05.1-WP-PEDP-EE-K_pNadGen9TMM6
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Pedagogy / Edukacja elementarna i terapia pedagogiczna
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2017/2018
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 1
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr Hanna Uździcka
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Tutorial 15 1 9 0,6 Credit with grade

Aim of the course

Zapoznanie słuchaczy z zagrożeniami ekologicznymi (powietrza, gleby, wody żywności). Wykształcenie świadomości konieczności działań profilaktycznych.

Prerequisites

Zaliczenie przedmiotu : Podstawy przyrody.

Scope

Zjawiska i zagrożenia wynikające ze środowiska naturalnego. Wpływ czlowieka na przyrodę i związane z tym zagrożenia dla zdrowia i ekosystemów. Rozwiązania proekologiczne.

Teaching methods

Pogadanka, prelekcja, praca w grupach, praca indywidualna, konwersacja, prezentacja multimedialna.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Konwersatorium

   Zaliczenie na podstawie zaliczenia wszystkich zajęć i kolokwium. Uwzględniane jest przygotowanie teoretyczne do wykonania prezentacji multimedialnej oraz samodzielnego opracowania diagramu zależności ekologicznych.

  Ocena końcowa to ocena z konwersatorium.

 

Recommended reading

1  .Gajewski K. Mendaluk Z.T.: Ekologia i ochrona środowiska. Zielona Góra.1994

2.Gajewski K., Mendaluk Z.T.:Leksykon. Ekologia. Ochrona Środowiska. Zielona Góra. 1994

3. Hafnem M.: Ochrona  środowiska - księga ekotestów do pracy w szkole i w domu. 1998

Further reading

Notes


Modified by dr Hanna Uździcka (last modification: 15-05-2017 15:01)