SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Projekt korekcyjny |
Kod przedmiotu | 05.6-WP-PEDP-PRKO-K_pNadGenVQDVO |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Pedagogika / Resocjalizacja |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2017/2018 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Konwersatorium | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie studentów ze sposobami projektowania działalności resocjalizacyjnej w oparciu o wyniki badań diagnostycznych. Przekazanie wiedzy na temat tworzenia indywidualnych programów resocjalizacji z uwzględnieniem celów wychowania korekcyjnego, stosowanych form i metod pracy, prognoz i sposobów ewaluacji.
Wiedza z zakresu diagnozy i metodyki resocjalizacji.
Projekt korekcyjny (pojęcie, rodzaje, możliwości aplikacyjne). Rola diagnozy w projektowaniu działalności korekcyjnej. Możliwości oddziaływań korekcyjnych w wybranych środowiskach wychowawczych. Zasady konstruowania projektów korekcyjnych. Opracowanie projektów korekcyjnych. Sposoby ewaluacji projektów.
Metoda projektu, symulacja, giełda pomysłów.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Na ocenę z konwersatoriów składa się aktywność (20%) i wykonanie projektu korekcyjnego (80%).
Oceną końcową jest ocena z konwersatoriów.
Zmodyfikowane przez dr Ernest Magda (ostatnia modyfikacja: 06-05-2017 16:39)