Studenci powinni wykazać się znajomością języka angielskiego w zakresie słuchania, mówienia, czytania i pisania na poziomie A2/B1 według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego oraz w zakresie niezbędnym dla potrzeb studiowania oraz późniejszego wykonywania pracy zawodowej.
Wymagania wstępne
Zaliczenie 3 semestru.Udzial aktywny w dyskusjach, Czytanie tekstow i dyskusje z nimi zwiazane, prezentacja w PowerPoint lub Prezzie, zaliczenie testow leksykalnogramatycznych na poziomie B1/B2., Uczeszczanie na zajecia.
Zakres tematyczny
Favourite book/movie genre. Discussion in pairs
Kolory w życiu, reklamie, sztuce, muzyce. Dyskusja na temat, jak kolory wpływają na naszą psychikę i w jaki sposób są wykorzystywane w sztuce i reklamie.
Skargi i zażalenia w języku angielskim. Zapoznanie się z formami pisemnych skarg i zażaleń w sklepach, centrach handlowych, firmach usługowych. Ogólna dyskusja dotycząca doświadczeń związanych z reklamacjami w centrach handlowych (okoliczności, szczegóły reklamacji, proponowane rozwiązania) - pisanie listu reklamacji w języku angielskim. Prowadzenie rozmów w sprawie reklamowanego produktu. Ćwiczenia w parach.
Employment / Zatrudnienie. Czytanie ogłoszeń dotyczących pracy. Pisanie podań i CV w języku angielskim. Zasady rozmów kwalifikacyjnych w j. angielskim. Ćwiczenia w grupach / parach.
Two languages is good, Three even better. Reading a text and discussion.How learning foreign languages is good for your brain.
Literature genres-my favourite genre. praca w grupach. Dyskusje o ulubionym gatunku literackim. My favourite book.
Pisanie listów urzędowych i podań. Pisanie CV.
Advertising - Reklama.- Muzyka w Reklamie. Rodzaje reklam w mediach. Opisywanie reklam - ich wad i zalet (telewizja, radio, magazyny, billboardy, ulotki, itp.). Dyskusja w grupach. Wybór 4 różnych form reklamy w grupach i ich opis - wady, zalety.
Does learning to play a musical instrument at primary schools contribute to better learning processes in future?
Prezentacje. Studenci indywidualnie przygotowują 15-minutową prezentację na dowolnie wybrany temat dotyczący ich kierunku. Prezentacja ma być przygotowana w systemie PowerPoint z wykorzystaniem slajdów.
Egzamin pisemny na poziomie B2 sprawdzajacy umiejetnosci w zakresie pisania, czytania i sluchania.
Metody kształcenia
Metoda komunikacyjna nauczania języka obcego (angielskiego), korzystanie z literatury przedmiotu oraz źródeł internetowych. Czytanie, tłumaczenie, dyskusje w parach i grupach 4-osobowych. Tłumaczenie tekstów - prowadzenie testów sprawnościowych przygotowujących studentów do osiągnięcia poziomu B2 - listenig,speaking, reading, writing.
Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Weryfikacja, testy sprawności językowych, testy leksykalno-gramatyczne, prezentacja, projekty, aktywny udział w zajęciach. Warunki zaliczenia - uzyskanie przynajmniej 60% w ocenie testów, prezentacji indywidualnych, postępów w nauce językowych sprawności. Udział w zajęciach zgodnie z wymogami KJ-U15.
Literatura podstawowa
Cion, C., 2001. Creating conversation in class. First Person Publishing. English Teaching Professional London.
Cotton, D. and Falvon, D. 2000. Market Leader. Intermediate Business English. Pearson Education Limited.Edinburgh.
Pearson Education Limited. Harlow. 2007.
Naunton, J. and Hughes, J., Spotlight on FCEHeinle. 2009.
Norris,R.First For English. Macmillan.
Literatura uzupełniająca
Uwagi
Studenci pracują również w oparciu o artykuły zaczerpnięte z profesjonalnych stron internetowych.
Studenci również przygotowują własne materiały do pracy grupowej.
Zmodyfikowane przez prof. dr hab. Jerzy Szymaniuk (ostatnia modyfikacja: 18-06-2018 19:56)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.