SylabUZ
Course name | Proseminar |
Course ID | 05.0-WP-PEDP-PROS |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Pedagogy / Speech therapy |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2018/2019 |
Semester | 4 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Seminar | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Przygotowanie studentów do samodzielnej pracy w ramach seminarium dyplomowego.
Brak.
Poszukiwanie tematów badawczych - przegląd literatury logopedycznej (druków zwartych i czasopism). Wybór literatury przedmiotu, pracy ze źródłami i literaturą naukową. Redagowanie różnych typów tekstów naukowych (artykułów poglądowych, komunikatów z badań). Struktura prac badawczych, plan pracy. Język i styl pracy naukowej. Etyka w pracy naukowej. Przedmiot i cele badań w logopedii. Teoretyczne uzasadnianie problemów badawczych. Dobór narzędzi badawczych. Analiza wyników badań. Opis źródeł - zasady tworzenia przypisów i bibliografii.
Dyskusja, metoda grupowa, praca z materiałem źródłowym, metoda projektów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Proseminarium - ocena z pracy pisemnej.
Oceną końcową jest ocena z proseminarium.
1. Babbie E., Badania społeczne w praktyce, Warszawa 2003.
2. Logopedia: pytania i odpowiedzi, red. T. Gałkowski, G. Jastrzębowska, Opole 2003.
3. Łobocki M., Metody i techniki badań pedagogicznych, Kraków 2007.
4. Pilch T., Bauman T., Zasady badań pedagogicznych. Strategie ilościowe i jakościowe, Warszawa 2001.
5. Literatura przedmiotu związana z wybraną tematyką
Modified by dr Jarosław Wagner (last modification: 09-04-2018 21:23)