SylabUZ

Generate PDF for this page

Foreign language-English - course description

General information
Course name Foreign language-English
Course ID 09.1-WA-MalarP-LEKTa-S17
Faculty Faculty of Arts
Field of study Painting
Education profile academic
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2018/2019
Course information
Semester 4
ECTS credits to win 2
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Joanna Simpson
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class 30 2 - - Exam

Aim of the course

Opanowanie jezyka na poziomie B2 wedlug skali Europejskiego systemu opisu ksztalcenia jezykowego oraz w zakresie niezbednym dla potrzeb dalszego ksztalcenia oraz wykonywania pracy zawodowej.

Prerequisites

Znajomość języka angielskiego na poziomie B1+według skali Europejskiego systemu opisu kształcenia językowego.

Scope

Testy poziomowe B1/B2 obejmujace umiejetnosci czytania, sluchania mowienia i pisania w jezyku obcym.

Breaking the silence - sluchanie tekstu i opisywanie zdjec - praca w parach, 

Instalacje jako rodzaj sztuki - dyskusja w parach oraz grupach,

Lost in translation - Czytanie tekstu dotyczacego profesjonalnych tlumaczen i trudnosci z nimi zwiazanych-dyskusja w parach i grupach. Rodzaje tlumaczy i trudnosci z nimi zwiazane.

Poznanie przymiotnikiow wykorzystywanych do opisu prac z zakresu literatury i sztuki -czytanie tekstu i dyskusja, cwiczenia w parach

Znaczenie kolorow w zyciu - wykorzystanie kolorow w reklamie, sztuce, ubiorze itp.-dyskusja na temat jak kolor wplywa na nasze samopoczucie, podejmowanie decyzji, itp Dyskusja w grupach dotyczaca wyboru odpowiedniego koloru w reklamie/ w jakim stopniu kolor przyciaga uwage klienta na produkt/ usluge/itp.

Udzielanie wskazowek dotyczacych zycia w Anglii (kupowanie biletow. zakladanie konta w banku, rezerwowanie miejsca w hotelu, rejestracja w centrum medycznym, reklamacje w punktach handlowych itp.).

Freelancing - wady i zalety pracy artysty jako freelancer-dyskusja w parach .

Przygotowanie do pisemnego testu na poziomie B2/ pisanie probnych testow gramatycznych na poziomie B1/B2.

Prezentacje indywidualne na dowolnie wybrany temat.w programie  Powerpoint.

Teaching methods

Metodyka komunikacyjna nauczania jezyka angielskiego, korzystanie z literatury w jezyku obcym Czytanie i interpretacja teksow w jezyku angielskim, praca w grupach i parach

( dyskusje, odpowiedzi na pytania, ukladanie zdan,itp.),

Korzystanie ze zrodel internetowych i tlumaczenie tekstow.

Zapoznanie studenta z teoretycznymi i praktycznymi zasadami gramatyki na poziomie B1/B2. Ukladanie i prowadzenie dialogow w parach w jezyku obcym. Dyskusje w grupach na podane przez prowadzacego tematy.

Przygotowanie i przedstawienie prezentacji indywidualnej w programie Powerpoint.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Student powinien spelniac wszystkie kryteria zaliczenia przedmiotu przedstawione wstepnie przez osobe prowadzaca zajecia.

Przy ocenie  studenta brana jest pod uwage:

-aktywnosc na zajeciach- zaangazowanie studenta podczas dyskusji na wybrany temat.

- pozytywne zaliczenie testu gramatyczno/ leksykalnego na poziomie B1+

- regularne uczeszczanie na zajecia

- przygotownie i przedstawienie prezentacji na dowolnie wybrany temat w programie Powerpoint lub Prezie.

 

 

Recommended reading

  1. Oxenden, C. and Latham-Koenig, C.2008, New English File- intermediate, Oxford Universiy Press,Oxford.
  2. Davis, P. And Falla T.2008, FCE Result, Oniversity Press, Oxford.
  3. Hughes, D. And Lawlor, P. 2007, Esol Exemplars, DfES Publications, Nottingham.
  4. O’connel Sue 1993, Focus on Advanced English,C.A.E.,Longman
  5. English File Advanced Student’s Book, Oxenden,C. 2009, New University Press, Oxford
  6. Norris,R. Ready For First, Macmillan.

Further reading

  1. Sion, C.2001, Creating Conversation in Class, First Person Publishing/English Teaching Professional, London.
  2. Cotton, D. And Falvey, D., 2000, Market Leader - Intermediate Business
  3. Wybrane artykuly ze zrodel internetowych.

Notes

dodatkowo obowiązywać będą 2 godziny konsultacji tygodniowo


Modified by dr Jarosław Jeschke (last modification: 08-06-2018 11:00)