SylabUZ
Course name | English II |
Course ID | 09.0-WP-PSP-JO2-A |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Social work |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2018/2019 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | optional |
Teaching language | english |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Tutorial | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym: wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej, kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych, wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.
Znajomość języka obcego na poziomie B1.
Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie ćwiczeń
Forma zaliczenia ćwiczeń |
Uwagi |
Zaliczenie na ocenę |
tak |
Kolokwium pisemne w semestrach. |
Kolokwium w formie pytań otwartych, otwartych i zamkniętych (test). Minimalny próg wymagań uzyskanie 50% punktów z pracy pisemnej 50 – 60 % - dostateczny; 61 – 70 % - dostateczny plus; 71 – 80 % - dobry; 81 – 90 % - dobry plus; 91 – 100 % - bardzo dobry |
Sprawdzian |
progi punktowe jw. |
Zakres materiału obejmującego kolokwium. |
Zgodnie z przedstawionym na pierwszych zajęciach w każdym semestrze Sylabusem. |
Aktywność podczas zajęć. |
Merytoryczne przygotowanie, umiejętność podania przykładów, umiejętność wykorzystania omawianych tekstów |
Aktywność w ramach wykonywania prac .zespołowych. |
Współpraca w ramach zadań realizowanych podczas zajęć (poziom zaangażowania oraz merytoryczny wkład w pracę zespołową, udział w dyskusji, sposób i umiejętność komunikowania się w języku angielskim), a także w ramach prac przygotowywanych poza zajęciami. |
Zasady uzyskania oceny |
Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią ważoną z oceny z kolokwium (80%) i aktywności na zajęciach (20%)*. |
Ocena końcowa z przedmiotu = ocenie końcowej z ćwiczeń.
Modified by dr Jarosław Wagner (last modification: 16-04-2018 16:00)