SylabUZ

Generate PDF for this page

English III - course description

General information
Course name English III
Course ID 09.0-WP-PSP-JO3-A
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Social work
Education profile practical
Level of studies First-cycle studies leading to Bachelor's degree
Beginning semester winter term 2018/2019
Course information
Semester 3
ECTS credits to win 2
Course type optional
Teaching language english
Author of syllabus
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Tutorial 30 2 18 1,2 Credit with grade

Aim of the course

Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym: wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej, kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych, wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.

Prerequisites

Znajomość języka obcego na poziomie B1.

Scope

  1. Przestępczość.
  2. Opieka i pomoc społeczna.
  3. Media.
  4. Reklama.

Teaching methods

Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Forma zaliczenia konwersatorium

Uwagi

Zaliczenie na ocenę

tak

Kolokwium pisemne

w semestrach.

Kolokwium w formie pytań otwartych, otwartych i zamkniętych (test). Minimalny próg wymagań uzyskanie 50% punktów z pracy pisemnej

50 – 60 % - dostateczny; 61 – 70 % - dostateczny plus; 71 – 80 % - dobry;

81 – 90 % - dobry plus; 91 – 100 % - bardzo dobry

Kartkówki

- kartkówki: progi punktowe jw.

Zakres materiału obejmującego kolokwium.

Zgodnie z przedstawionym na pierwszych zajęciach w każdym semestrze Sylabusem.

Aktywność podczas zajęć.

Merytoryczne przygotowanie, umiejętność podania przykładów, umiejętność wykorzystania omawianych tekstów

Aktywność w ramach wykonywania prac .zespołowych.

Współpraca w ramach zadań realizowanych podczas zajęć (poziom zaangażowania oraz merytoryczny wkład w pracę zespołową, udział w dyskusji, sposób i umiejętność komunikowania się w języku angielskim), a także w ramach prac przygotowywanych poza zajęciami. 

Zasady uzyskania oceny
z konwersatorium.

Ocena z konwersatorium stanowić będzie średnią ważoną z oceny z kolokwium (80%) i aktywności na zajęciach (20%)*.

Ocena końcowa z przedmiotu  = ocenie końcowej z konwersatorium.

Recommended reading

  • Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009
  • Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009
  • Oxenden C., Latham-Koenig C., English File 3rd edition intermediate plus, Oxford University Press, 2016
  • Matasek M., Powtórka przed egzaminem, Opracowania tematyczne, Handy Books Studio, 2014
  • Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006

Further reading

 

  1. Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan 2003.
  2. Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press 1997.
  3. Longman Dictionary of Contemporary English, Longman 2004.

Notes


Modified by mgr Małgorzata Gąsiorowska-Sawka (last modification: 26-04-2018 09:28)