SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Promocja w przemyśle żywieniowym |
Kod przedmiotu | 01.3-WZS-ŻCZP-PwPŻ |
Wydział | Filia Uniwersytetu Zielonogórskiego w Sulechowie |
Kierunek | Żywienie człowieka i dietoterapia. |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. inżyniera |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2019/2020 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Ćwiczenia | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie z zasadami posługiwania się narzędziami marketingu mix, zaznajomienie z środkami i formami promocji w działalności biznesowej, poznanie podstawowych zasad planowania i realizacji skutecznych programów komunikacji marketingowej, kształtowanie umiejętności doboru efektywnych działań promocyjnych w działalności produkcyjnej lub usługowej w zakresie doradztwa żywieniowego i przetwórstwa spożywczego.
Znajomość podstaw marketingu, umiejętność posługiwania się programami komputerowymi (takimi jak np. Word, Power Point, Excel).
Projekt „Moja firma - strategia promocji”:
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Na ocenę końcową składają się:
- wykłady: zaliczenie z oceną na podstawie testu (pytania jednokrotnego wyboru, otwarte, prawda-fałsz) z treści prezentowanych w trakcie wykładów,
- ćwiczenia: zaliczenie z oceną na podstawie wykonanego projektu strategii marketingowej firmy (w grupach): ocenie podlega treść merytoryczna oraz prezentacja projektu na
zajęciach
-obecność na zajęciach oraz uczestnictwo w dyskusjach
Ocena koncowa składa się w 50% z oceny z testu, 40% z oceny z projektu, 10% oceny z aktywności (obecność, udział w dyskusjach)
Zmodyfikowane przez dr inż. Halina Bartkiewicz (ostatnia modyfikacja: 17-04-2019 15:33)