SylabUZ
Course name | Team and group coaching |
Course ID | 14.4-WH-CDFP-CZG |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | coaching and philosophical counseling |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2020/2021 |
Semester | 5 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Zaliczenie zajęć z Metodyki coachingu I i II.
praca na procesie grupowym, praca w zespole, case study, dyskusja dydaktyczna.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
przeprowadzenie sesji coachingu zespołowego lub grupowego podczas zajęć, test wiedzy.
1. Bloch M., Grela J., Szewczak R., Coaching grupowy, Lublin 2017.
2. Britton J. J., Skuteczny coaching grupowy: zasoby, narzędzia, metody, tłum. P. Niedzieski, Warszawa 2016.
3. Clutterbuck D., Coaching zespołowy, tłum. J. Środa, Poznań 2012.
4. Czardybon B., Coaching jako proces wspierający racjonalne działanie organizacji, „Psychologiczne Zeszyty Naukowe” 2017, nr 1, s. 105–121.
1. Czarkowska L. D., Coaching grupowy jako metoda rozwoju inteligencji emocjonalnej i proaaktywności przedsiębiorców w sektorach kreatywnych, [w:] Zmiany demograficzne i społeczne w Polsce i Europie wyzwaniem dla nauki i praktyki zarządzania, (red.) P. Górski, Warszawa 2015, s. 147–159.
2. Dolot A., Action learning jako metoda rozwoju pracowników, [w:] Wybrane problemy w kształtowaniu zachowań organizacyjnych, (red.) M. Makowiec, Kraków 2015, s. 101–106.
Modified by dr Dariusz Sagan (last modification: 17-07-2020 02:16)