SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Publikowanie i kreatywne pisanie w Internecie |
Kod przedmiotu | 15.1-WH-PKI-PKPI-S16 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Filozofia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2020/2021 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Występuje w specjalnościach | Kultura Internetu |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest teoretyczne i praktyczne zapoznanie się z regułami i technikami pisania tekstów do publikowania w internecie. Studenci będą mieli okazję poznać uniwersalne techniki pisania kreatywnego. Poznają też jednak specyfikę tekstów internetowych — zarówno pod względem formalnym i edytorskim, jak i treściowym. Dowiedzą się, co i jak czytają internauci, jak dopasować treść do potrzeb SEM i SEO, oraz co, gdzie i jak można opublikować w internecie.
Brak
Ćwiczenia praktyczne. Elementy wykładu.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Aktywny i systematyczny udział w zajęciach. Wykonywanie zaleconych zadań.
Zmodyfikowane przez dr Dariusz Sagan (ostatnia modyfikacja: 23-06-2020 02:05)