SylabUZ
Course name | Nowoczesne koncepcje marketingu |
Course ID | 04.7-WZ-ZSPD-NKMR |
Faculty | Faculty of Legal and Economic Sciences |
Field of study | Zarządzanie sprzedażą |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2020/2021 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 1 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | - | - | 4 (including as e-learning) |
0,27 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Zapoznanie słuchaczy z nowymi kierunkami rozwoju koncepcji marketingowych i ich wykorzystaniem w praktyce gospodarczej
Brak
Istota orientacji marketingowej. Nowoczesne koncepcje marketingu. Nowe trendy w zachowaniach konsumenta a innowacje w marketingu. Neuromarketing i jego wykorzystanie w sprzedaży. Merchndising. E-marketing.
Wykład konwencjonalny, studium przypadku, ćwiczenia w grupie, dyskusja
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Opracowanie studium przypadku, ocena aktywności
1. Barska, A.(red.). Reklama wczoraj i dziś. Difin SA 2016.
2. Kotler, P. Kotler o marketingu: jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach. New Media Srl Aliberti editore 2010.
1. Beckwith, H. Niewidzialny dotyk: cztery klucze do nowoczesnego marketingu. Wydawnictwo Helion 2006.
Modified by dr hab. inż. Anetta Barska, prof. UZ (last modification: 18-08-2020 21:00)