SylabUZ

Generate PDF for this page

Nowoczesne koncepcje marketingu - course description

General information
Course name Nowoczesne koncepcje marketingu
Course ID 04.7-WZ-ZSPD-NKMR
Faculty Faculty of Legal and Economic Sciences
Field of study Zarządzanie sprzedażą
Education profile academic
Level of studies Postgraduate studies
Beginning semester winter term 2020/2021
Course information
Semester 1
ECTS credits to win 1
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr hab. inż. Anetta Barska, prof. UZ
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class - - 4
(including as e-learning)
0,27
(including as e-learning)
Credit with grade

Aim of the course

Zapoznanie słuchaczy z nowymi kierunkami rozwoju koncepcji marketingowych i ich wykorzystaniem w praktyce gospodarczej

Prerequisites

Brak

Scope

Istota orientacji marketingowej. Nowoczesne koncepcje marketingu. Nowe trendy w zachowaniach konsumenta a innowacje w marketingu. Neuromarketing i jego wykorzystanie w sprzedaży. Merchndising. E-marketing.

Teaching methods

Wykład konwencjonalny, studium przypadku, ćwiczenia w grupie, dyskusja

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Opracowanie studium przypadku, ocena aktywności

Recommended reading

1.      Barska, A.(red.). Reklama wczoraj i dziś. Difin SA 2016.

2.      Kotler, P. Kotler o marketingu: jak tworzyć, zdobywać i dominować na rynkach. New Media Srl Aliberti editore 2010.

Further reading

1.      Beckwith, H. Niewidzialny dotyk: cztery klucze do nowoczesnego marketingu. Wydawnictwo Helion 2006.

 

 

Notes


Modified by dr hab. inż. Anetta Barska, prof. UZ (last modification: 18-08-2020 21:00)