SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Marketing i perswazja w sferze publicznej |
Kod przedmiotu | 14.2-WP-SOCD- MPSP |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Socjologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studentów z problematyką form i technik komunikowania politycznego i publicznego we współczesnych społeczeństwach oraz podstawami warsztatu analityka procesów formownia opinii publicznej.
Praca z tekstem, praca w grupach, analiza wybranych przypadków, dyskusja.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Forma zaliczenia |
Uwagi |
Zaliczenie na ocenę |
Tak |
Aktywne uczestnictwo w dyskusjach na zajęciach |
Tak |
Kolokwium pisemne |
Tak |
Ocena z przedmiotu |
W 50% jest oceną z kolokwium, w 50% oceną aktywności na zajęciach. |
1. Dobek-Ostrowska B., Komunikowanie polityczne i publiczne, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2006.
2. Pawełczyk P., Socjotechniczne aspekty gry politycznej, Wydawnictwo Naukowe UAM, Poznań 2000.
Zmodyfikowane przez dr hab. Lech Szczegóła, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 26-04-2021 21:34)