SylabUZ
Nazwa przedmiotu | PR i marketing polityczny |
Kod przedmiotu | 14.1-WH-DiksP-PRM-7 - 14 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Dziennikarstwo i komunikacja społeczna |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 7 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 30 | 2 | - | - | Egzamin |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie |
Głównym założeniem przedmiotu jest zapoznanie studentów z podstawowymi technikami z zakresu public relations i marketingu politycznego z perspektywy teoretycznej oraz praktycznej, w tym z zagadnieniem metod i narzędzi najczęściej stosowanych w działalności PR. Słuchacz zdobywa kompetencje efektywnego wykorzystania wiedzy w zakresie organizowania działań PR i marketingu politycznego.
Brak.
Wykład i ćwiczenia (tematyka podzielona zgodnie z ustaleniami prowadzącego):
Wykład konwencjonalny, wykład problemowy, case study, praca z tekstem, analiza źródeł audiowizualnych, praca w grupach, praca indywidualna.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Warunki zaliczenia ćwiczeń:
W celu uzyskania zaliczenia zajęć należy:
Warunki zaliczenia wykładu:
Egzamin pisemny.
Jeziński M., Marketing polityczny a procesy akulturacyjne, Toruń 2004
Kolczyński M., Sztumski Janusz, Marketing polityczny. Kształtowanie indywidualnych i zbiorowych opinii, postaw i zachowań, Katowice 2003
Marketing polityczny w poszukiwaniu strategii wyborczego sukcesu, [red.] M. Jeziński, Toruń 2005
Marketing polityczny w teorii i praktyce, [red.] A. Jabłoński, L. Sobkowiak, Wrocław 2009
Marketing polityczny. Szansa czy zagrożenie dla współczesnej demokracji?, [red.] P. Pawełczyk, Poznań 2007
Marketing polityczny: założenia teoretyczne, reguły działania, praktyka kampanijna, [red.] M. Kolczyński, Katowice 2005
Black S., Public relations, Kraków 2005
Goban-Klas T., Public relations czyli promocja reputacji. Pojęcia, definicje, uwarunkowania, Warszawa 1996
Leary M., Wywieranie wrażenia na innych, Gdańsk 2007
Thomson P., Sposoby komunikacji interpersonalnej, Poznań 1998
Pease A. i B., Mowa ciała, Poznań 2007
Zgodna z tematyką projektu.
Brak.
Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 13-05-2021 13:21)