SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Marketing Data Analysis |
Kod przedmiotu | 14.2-WP-SOC-ADM |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | WNS - oferta ERASMUS / Socjologia |
Profil | - |
Rodzaj studiów | Program Erasmus drugiego stopnia |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 1 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | angielski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Presentation of various methods and techniques of qualitative and quantitative marketing data analysis. The course is step-by-step guide how to deal with data from marketing research and how to present the results of those research.
Completed any of research methods and data analysis course
Basic principles of marketing data analysis; Marketing data analysis – correlations, differences; Public marketing databases; Interpretation of collected marketing data; Rules of marketing data analysis. Preparing data for analysis. Preparing report based on marketing data analysis.
Academically supervised student-governed problem oriented project work.
Multimedia learning process – using Power Point presentations
Class/group project.
Problem solving or case studies
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Individual assessment based on active participation during the course.
Group-Project report plus group oral defense of the project report.
*The subject can be run every semester, in case there is not enough persons to make a group there will be individual class run during instructor hours.
Zmodyfikowane przez dr Magdalena Pokrzyńska (ostatnia modyfikacja: 15-04-2021 19:17)