SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Coaching zespołowy i grupowy |
Kod przedmiotu | 14.4-WH-CDFP-CZG |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Coaching i doradztwo filozoficzne |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2021/2022 |
Semestr | 5 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Zaliczenie zajęć z Metodyki coachingu I i II.
praca na procesie grupowym, praca w zespole, case study, dyskusja dydaktyczna.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
przeprowadzenie sesji coachingu zespołowego lub grupowego podczas zajęć, test wiedzy.
1. Bloch M., Grela J., Szewczak R., Coaching grupowy, Lublin 2017.
2. Britton J. J., Skuteczny coaching grupowy: zasoby, narzędzia, metody, tłum. P. Niedzieski, Warszawa 2016.
3. Clutterbuck D., Coaching zespołowy, tłum. J. Środa, Poznań 2012.
4. Czardybon B., Coaching jako proces wspierający racjonalne działanie organizacji, „Psychologiczne Zeszyty Naukowe” 2017, nr 1, s. 105–121.
1. Czarkowska L. D., Coaching grupowy jako metoda rozwoju inteligencji emocjonalnej i proaaktywności przedsiębiorców w sektorach kreatywnych, [w:] Zmiany demograficzne i społeczne w Polsce i Europie wyzwaniem dla nauki i praktyki zarządzania, (red.) P. Górski, Warszawa 2015, s. 147–159.
2. Dolot A., Action learning jako metoda rozwoju pracowników, [w:] Wybrane problemy w kształtowaniu zachowań organizacyjnych, (red.) M. Makowiec, Kraków 2015, s. 101–106.
Zmodyfikowane przez dr Dariusz Sagan (ostatnia modyfikacja: 22-04-2021 15:17)