SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Społeczne aspekty reklamy |
Kod przedmiotu | 14.2-WP-SOCD-SAR |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Socjologia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | drugiego stopnia z tyt. magistra |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Zapoznanie studenta z problematyką reklamy w aspekcie społecznym, rodzajami przekazów reklamowych i modelami ich społecznego odkodowania.
Brak wymagań wstępnych.
Praca z tekstem, praca w grupie, zadania praktyczne.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Kryteria oceny: przygotowanie prezentacji (poprawny wybór literatury, sposób prezentacji, krytyczna analiza, inicjowanie dyskusji); wykonywanie zadań praktycznych związanych z treścią realizowaną na ćwiczeniach; średnia arytmetyczna ocen z prezentacji i ocen z zadania/zadań praktycznych jest oceną z ćwiczeń.
Ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.
Reklama zewnętrzna outdoor – Kompletny poradnik, https://anyshape.pl/reklama-zewnetrzna-outdoor/
Zmodyfikowane przez dr hab. Beata Trzop, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 22-04-2022 13:34)