SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Wprowadzenie do ekosystemu metaverse |
Kod przedmiotu | 09.3--LPKSGP-WEM-S22 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Literatura popularna i kreacje światów gier |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2022/2023 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Laboratorium | 30 | 2 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
W tym module treść zajęć odnosi się do relacji pomiędzy innowacjami technologicznymi wpisanymi w szeroko pojęty obszar metaversu a zmianami społecznymi, transformacją w kierunku społeczeństwa cyfrowego. W szczególności dotyczy to technologii ICT (Information and Communication Technologies) i ich wpływu na poszczególne jednostki, grupy oraz organizacje społeczne.
Podstawy obsługi komputera.
Na początku zostanie przedstawiona i przedyskutowana koncepcja metaverse ze skazaniem na istotne innowacyjne trendy technologiczne (XR, AI). Zostaną poddane dyskusji zarówno możliwości jak też ograniczenia a także skazane potencjalne kierunki rozwoju. W ramach zajęć zostaną omówione przykładowe rozwiązania z uwzględnieniem aspektów socjo-technicznych-ekonomicznych (wskaźniki KPI- Key Performance Indicators, LTV Life Time Value).
Praca studentów będzie się odbywać w małych grupach dyskusyjnych z wyznaczonymi zadaniami przestudiowania poszczególnych zagadnień metaversu.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie obejmować będzie zarówno dyskusję w grupach jak też dostarczenie indywidualnych raportów-sprawozdań końcowych wskazujących obszary wiedzy (połączone z metaversem), które student będzie eksplorował w Projekcie (I,II).
2. Oliver, R. L. “Satisfaction : A Behavioral Perspective on the Consumer”. McGrow-Hill, 1997
Prowadzący zajęcia korzysta także z materiałów własnych oraz źródeł internetowych.
Zmodyfikowane przez dr Krystian Saja (ostatnia modyfikacja: 11-05-2022 18:15)