Studenci otrzymujący IOS (indywidualna organizacja studiów) zgodnie z regulaminem zobowiązani są uczestniczyć we wszystkich zajęciach (każdą nieobecność należy zgłosić i ustalić z prowadzącym zajęcia formę zaliczenia).
Recommended reading
Z. Bogdanowska Multimedialne programy edukacyjne wspomagające diagnozę i terapie logopedyczną, w: Wspomaganie rozwoju i edukacji dziecka z zaburzeniami mowy. Wybrane zagadnienia. red. L. Hurło, M. Zaorska, Olsztyn 2005.
J. Gruba, Technologia informacyjna w logopedii, Komlogo, Gliwice 2009.
A. Walencik –Topiłko, Wykorzystanie programów komputerowych w profilaktyce, diagnostyce i terapii logopedycznej, (w) Podstawy neurologopedii. Podręcznik akademicki, red. T. Gałkowski, E. Szeląg, G. Jastrzębowska, Wyd. UO, Opole 2005.
Siemieniecki B., Komputer w diagnostyce i terapii pedagogicznej, Toruń 2006.
Siemieniecki B., Pedagogika medialna. Podręcznik akademicki , t.1, Warszawa 2008.
Wolańska E., Kurowska M. (2015), Metody i narzędzia diagnostyczne w logopedii.
Further reading
Surowaniec J., Funkcje zabaw i gier komputerowych w metodyce postępowania logopedycznego, w: Językowy obraz świata dzieci i młodzieży, red. J. Ożdżyński, Kraków 1995, s. 441-462.
Notes
Modified by dr Andrzej Zygadło (last modification: 06-02-2024 21:43)