Studenci otrzymujący IOS (indywidualna organizacja studiów) zgodnie z regulaminem zobowiązani są uczestniczyć we wszystkich zajęciach (każdą nieobecność należy zgłosić i ustalić z prowadzącym zajęcia formę zaliczenia).
Literatura podstawowa
Tłokiński W., Milewski S., Kaczorowska-Bray K., Gerontologopedia. Logopedia XXI wieku. Wyd. Harmonia. Gdańsk 2018.
Domagała A., Sitek E., Choroba Alzheimera-zaburzenia komunikacji językowej. Logopedia XXI wieku. Wyd. Harmonia. Gdańsk 2018.
Milewski S., Kaczorowska-Bray K., Metodologia badań logopedycznych z perspektywy teorii i praktyki. Logopedia XXI wieku. Wyd. Harmonia. Gdańsk 2019.
Milewski S., Kuczkowski J., Kaczorowska-Bray K., Biomedyczne podstawy logopedii. Logopedia XXI wieku. Wyd. Harmonia. Gdańsk 2020.
Pałka T., Puchowska-Florek M., Chory po udarze – rehabilitacja ruchowa i zaburzeń mowy, Choroby serca i naczyń 2007, tom 4, nr 2.
Seniów J., Proces zdrowienia chorych z afazją poudarową w kontekście współwystępujących nielingwistycznych dysfunkcji poznawczo-behawioralnych. Warszawa 2009.
Puchowska-Florek M., Książkiewicz B., Nowaczewska M., Ocena przydatności wybranych skal i testów do oceny afazji u pacjentów w ostrym okresie udaru, Udar mózgu 2005, tom 7, nr 2, 39-47.
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr Ewa Kowalska (ostatnia modyfikacja: 07-02-2024 03:57)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.