SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Diagnoza czynności prymarnych |
Kod przedmiotu | 05.9-WNS-LzN-DCP |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Logopedia z neurodydaktyką |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2024/2025 |
Semestr | 3 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 3 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 45 | 3 | 45 | 3 | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest zdobycie przez osoby studenckie wiedzy na temat znaczenia czynności prymarnych w rozwoju mowy dziecka
Podstawowa wiedza na temat etapów rozwoju człowieka
metody aktywizujące
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Ocena końcowa jest wystawiana na podstawie przygotowanego projektu
Pluta-Wojciechowska D., Prototypowe doświadczenia orofacjalne; https://www.researchgate.net/publication/350236870_Prototypowe_doswiadczenia_orofacjalne
Gacka E., Diagnoza logopedyczna noworodka i niemowlęcia, [w:] Interdyscyplinarne Konteksty Pedagogiki Specjalnej , nr 14/2016
Więcek S., Woś H., Grzybowska-Chlebowczyk U., Zaburzenia połykania u niemowląt; [w:] Studia z logopedii i neurologopedii, red. I. Nowakowska Kempna, 2012
Zmodyfikowane przez dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 12-02-2024 08:16)