Efekty uczenia się i metody weryfikacji osiągania efektów uczenia się
Opis efektu
Symbole efektów
Metody weryfikacji
Forma zajęć
Warunki zaliczenia
Aktywne uczestnictwo w zajęciach, poprawne zrealizowanie minimum repertuarowego. Udział w koncercie lub popisie studenckim.
Literatura podstawowa
W odniesieniu do śpiewu klasycznego:
Sobierajska H., Uczymy się śpiewać, Warszawa 1972
Sipowicz J., Ja i mój głos, 2009
Tarasiewicz B. Mówię i śpiewam świadomie, Kraków 2003
Tarasiewicz B., Potyczki z tremą. Koncert jako metoda aktywizowania pracy studenta, w: Media i metody wspomagające jakość kształcenia, red. K. Jankowski, B. Sitarska, C. Tkaczuk, Siedlce 2005
W odniesieniu do śpiewu estradowego:
Sobierajska H., Uczymy się śpiewać, Warszawa 1972
Sipowicz J., Ja i mój głos, 2009
Tarasiewicz B. Mówię i śpiewam świadomie, Kraków 2003
Tarasiewicz B., Potyczki z tremą. Koncert jako metoda aktywizowania pracy studenta, w: Media i metody wspomagające jakość kształcenia, red. K. Jankowski, B. Sitarska, C. Tkaczuk, Siedlce 2005
The New Jazz Real Books – Jazz Classics Choice Standards, Pop-Fusion Classics for all instrumentalists and vocalists (vol. 1-3)
Songs, G. Gershwin, New York 1982
Oh, Freedom, Spirituals-Work und Protestsongs, ed. Hans-Jurgen Taube, Berlin1982,
Zagraj to sam, 1993-2012
Literatura uzupełniająca
Martienssen-Lohmann F., Kształcenie głosu śpiewaka, Kraków 1953
Bregy E., Elementy techniki wokalnej, Warszawa 1974
Uwagi
Zmodyfikowane przez dr hab. Bartłomiej Stankowiak, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 08-01-2017 23:07)
Ta strona używa ciasteczek (cookies), dzięki którym nasz serwis może działać lepiej. Korzystając z niniejszej strony, wyrażasz zgodę na ich używanie. Dowiedz się więcej.