SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Projekt animacyjny |
Kod przedmiotu | 03.9-WP-PEDP-PrAn-K-S14_pNadGenA9KP5 |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Pedagogika / Animacja kultury z profilem artystycznym - Taniec/Fotografia |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 6 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Konwersatorium | 45 | 3 | 27 | 1,8 | Zaliczenie na ocenę |
Wykład | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Zaliczenie na ocenę |
Przygotowanie studentów do samodzielnego konstruowania spójnej koncepcji projektu animacyjnego i jej realizcji.
Zaliczony kurs zajęć „teorie kultury i animacji”.
Wykłady
Specyfika projektu animacyjnego; struktura projektu animacyjnego; prezentacja i analiza przykładów projektów animacyjnych; źródła dofinansowania projektów animacyjnych.
Laboratoria
Konstruowanie koncepcji projektu: analiza i opis problemu i grupy docelowej, planowanie celów głównych i szczegółowych, etapów i działań; konstruowanie harmonogramu projektu; rezultaty działań i ich wskaźniki; planowanie budżetu; realizacja projektu.
Wykłady – wykład, wykład interaktywny, prezentacje, analiza przypadków.
Laboratoria – dyskusja, praca w grupach, warsztaty, ćwiczenia praktyczne; analiza przypadków, prezentacja projekt.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Wykłady
Praca kontrolna oceniana wedle progów punktowych.
Laboratoria
Prawidłowe wykonanie wszystkich ćwiczeń realizowanych na zajęciach; przygotowanie prezentacji przykładowego projektu animacyjnego wraz z analizą jego struktury i założeń, ocenianej wedle progów punktowych; skonstruowanie koncepcji projektu animacyjnego i jej realizacja, oceniane wedle ustalonych kryteriów. Ocena końcowa z laboratoriów jest średnią arytmetyczną ocen cząstkowych.
Ocena końcowa
Ocena ostateczna – średnia arytmetyczna ocen z wykładu i laboratorium.
1. Karolak W., Projekt edukacyjny – projekt artystyczny, Łódź 2004.
2. Podręcznik zarządzania projektami miękkimi w kontekście Europejskiego Funduszu Społecznego, Warszawa 2006.
3. Projekty kulturalne – krok po kroku, Warszawa 2004.
4. Słowińska S., Projekt w animacji kultury, [w:] Dyskursy młodych andragogów 9, red. M. Olejarz, Zielona Góra 2008.
5. Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych, red. M. Szwabe, Kraków 2007.
Zarządzanie projektami współfinansowanymi z funduszy publicznych, red. M. Szwabe, Kraków 2007
Zmodyfikowane przez dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (ostatnia modyfikacja: 13-07-2016 10:46)