SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Język angielski IV |
Kod przedmiotu | 09.1-WP-PSChM-JA4-Ć-S14_pNadGenVVODZ |
Wydział | Wydział Nauk Społecznych |
Kierunek | Psychologia / Psychologia pracy, organizacji i zarządzania |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | jednolite magisterskie |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 4 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obieralny |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 45 | 3 | 27 | 1,8 | Egzamin |
Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym poziomowi B2+ wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu umożliwiającym: wykorzystanie języka obcego dla potrzeb studiowania, a w szczególności umiejętne korzystanie z różnorodnych obcojęzycznych materiałów źródłowych, mediów, literatury popularnonaukowej i specjalistycznej, kontynuację nauki w ramach wybranej specjalizacji na uczelniach zagranicznych, wykonywanie pracy zawodowej lub naukowej z wykorzystaniem języka obcego.
Znajomość języka obcego na poziomie B1 oraz wiedza oraz umiejętności z zakresu języka obcego z poprzednich semestrów.
Zachowania społeczne.
Osobowość.
Stereotypy narodowe, różnice kulturowe.
Komunikacja interpersonalna: różne sposoby komunikacji werbalnej i niewerbalnej.
Psychologia pracy i zarządzania.
Metoda komunikacyjna, dyskusja, praca z tekstem naukowym w j. obcym, praca w grupach, burza mózgów.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie z ćwiczeń: Ćwiczenia kończą się egzaminem. Metodą weryfikacji efektów kształcenia jest egzamin pisemny i ustny sprawdzający znajomość języka specjalistycznego na poziomie B2 z uwzględnieniem specyfiki kierunku studiów.
Egzamin składa się z 4 części: czytania, pisania, słuchania i mówienia.
Student otrzymuje ocenę z egzaminu wg następujących progów punktowych:
50 – 60 % - dostateczny
61 – 70 % - dostateczny plus
71 – 80 % - dobry
81 – 90 % - dobry plus
91 – 100 % - bardzo dobry
Ocena z ćwiczeń jest oceną z egzaminu.
Ocena końcowa: ocena końcowa jest oceną z egzaminu.
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 2009
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009
Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001
Davies P. A., Falla T., FCA Result, Oxford University Press, 2008
Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003
Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007
Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009
Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003
Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997
Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004
Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006
Zmodyfikowane przez dr Jarosław Wagner (ostatnia modyfikacja: 02-10-2016 12:18)