SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Przedmiot do wyboru: Język polityki i reklamy |
Kod przedmiotu | 15.9-WH-FiPlP-JPR-Ć-S15_pNadGenKOQ42 |
Wydział | Wydział Humanistyczny |
Kierunek | Filologia / Filologia angielska |
Profil | ogólnoakademicki |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2016/2017 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Ćwiczenia | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Zaliczenie na ocenę |
Zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania języka w polityce i reklamie, ze szczególnym uwzględnieniem opisu funkcji perswazyjnej języka i jej językowych wykładników.
brak
Funkcje językowe ze szczególnym uwzględnieniem funkcji perswazyjnej, perswazja a/i manipulacja; interferencja stylowa; ekspansja i funkcje potoczności w stylu oficjalnym; strategie budowania pozytywnego wizerunku; strategie kreowania wizerunku wroga; emocje w języku; slogany, ich struktury i funkcje; metafora; wartości i sposoby ich wyrażania.
Wykład tradycyjny, wykład konwersatoryjny, dyskusja, kreatywne rozwiązywanie problemów w grupach (m.in. burza mózgów i śnieżna kula).
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Praca pisemna i/lub wystąpienie ustne.
brak
Zmodyfikowane przez dr Irmina Kotlarska (ostatnia modyfikacja: 07-09-2016 21:44)