SylabUZ
Course name | Elective Course: Language in Politics and Advertising |
Course ID | 15.9-WH-FiPlP-JPR-Ć-S15_pNadGenKOQ42 |
Faculty | Faculty of Humanities |
Field of study | philology / English Philology |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 6 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 30 | 2 | 18 | 1,2 | Credit with grade |
Zdobycie wiedzy na temat funkcjonowania języka w polityce i reklamie, ze szczególnym uwzględnieniem opisu funkcji perswazyjnej języka i jej językowych wykładników.
brak
Funkcje językowe ze szczególnym uwzględnieniem funkcji perswazyjnej, perswazja a/i manipulacja; interferencja stylowa; ekspansja i funkcje potoczności w stylu oficjalnym; strategie budowania pozytywnego wizerunku; strategie kreowania wizerunku wroga; emocje w języku; slogany, ich struktury i funkcje; metafora; wartości i sposoby ich wyrażania.
Wykład tradycyjny, wykład konwersatoryjny, dyskusja, kreatywne rozwiązywanie problemów w grupach (m.in. burza mózgów i śnieżna kula).
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Praca pisemna i/lub wystąpienie ustne.
brak
Modified by dr Irmina Kotlarska (last modification: 07-09-2016 21:44)