SylabUZ
Course name | Konwersatoria w języku angielskim |
Course ID | 05.1-WP-NJOEPiW-KJA |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Teaching foreign languages to pre-school and early-stage school children |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Semester | 1 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | optional |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | - | - | 30 (including as e-learning) |
2 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym
poziomowi B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu
umożliwiającym:
Wykorzystanie języka obcego dla potrzeb pracy zawodowej nauczyciela w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
znajomość języka obcego na poziomie B2
1. Środowisko szkolne.
2. Strategie, taktyki i metody uczenia się języka obcego w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.
3. Osobowość ucznia (typy, klasyfikacja, indywidualne predyspozycje).
4. Formy spędzania czasu wolnego przez dziecko.
5. Utrzymanie dyscypliny w klasie.
6. Zaburzenia rozwojowe dzieci (ADHD, autyzm).
7. Agresja wśród dzieci.
Metoda komunikacyjna, dyskusja,
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Metody weryfikacji efektów kształcenia to: dwa kolokwia pisemne w semestrze zawierające pytania otwarte i zamknięte i uzyskanie minimum 50% prawidłowych odpowiedzi; student otrzymuje ocenę z kolokwium wg następujących progów punktowych: 50-60% dostateczny, 61-70% dostateczny plus, 71-80% dobry, 81-90% dobry plus, 91-100% bardzo dobry; kartkówki: progi punktowe j.w.; aktywne uczestnictwo w zajęciach.
Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią arytmetyczną wszystkich ocen.
Ocena końcowa Ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 200
Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009.
Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001.
Davies P. A., Falla T., FCA Result, Oxford University Press, 2008.
Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003.
Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007.
Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009.
Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003.
Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997.
Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004.
Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006.
Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003.
Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997.
Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004.
Modified by dr Agnieszka Olczak (last modification: 11-12-2016 12:32)