SylabUZ

Generate PDF for this page

Konwersatoria w języku angielskim - course description

General information
Course name Konwersatoria w języku angielskim
Course ID 05.1-WP-NJOEPiW-KJA
Faculty Faculty of Social Sciences
Field of study Teaching foreign languages to pre-school and early-stage school children
Education profile academic
Level of studies Postgraduate studies
Beginning semester winter term 2016/2017
Course information
Semester 1
ECTS credits to win 3
Course type optional
Teaching language polish
Author of syllabus
  • mgr Beata Burchardt
  • mgr Marzena Lachowicz
  • mgr Małgorzata Gąsiorowska-Sawka
  • mgr Agata Poźniak
  • mgr Barbara Szura
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Class - - 30
(including as e-learning)
2
(including as e-learning)
Credit with grade

Aim of the course

Celem kursu jest podniesienie kompetencji językowej i komunikacyjnej w zakresie odpowiadającym

poziomowi B2 wg Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego w stopniu

umożliwiającym:

Wykorzystanie języka obcego dla potrzeb pracy zawodowej nauczyciela w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym

Prerequisites

znajomość języka obcego na poziomie B2

Scope

1.     Środowisko szkolne.

2.     Strategie, taktyki i metody uczenia się języka obcego w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym.

3.     Osobowość ucznia (typy, klasyfikacja, indywidualne predyspozycje).

4.     Formy spędzania czasu wolnego przez dziecko.

5.     Utrzymanie dyscypliny w klasie.

6.     Zaburzenia rozwojowe dzieci (ADHD, autyzm).

7.     Agresja wśród dzieci.

Teaching methods

Metoda komunikacyjna, dyskusja,

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Metody weryfikacji efektów kształcenia to: dwa kolokwia pisemne w semestrze zawierające pytania otwarte i zamknięte i uzyskanie minimum 50% prawidłowych odpowiedzi; student otrzymuje ocenę z kolokwium wg następujących progów punktowych: 50-60% dostateczny, 61-70% dostateczny plus, 71-80% dobry, 81-90% dobry plus, 91-100% bardzo dobry; kartkówki: progi punktowe j.w.; aktywne uczestnictwo w zajęciach.

Ocena z ćwiczeń stanowić będzie średnią arytmetyczną wszystkich ocen.

Ocena końcowa Ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.

Recommended reading

Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Intermediate, Oxford University Press, 200

Oxenden C., Latham-Koenig C., New English File Upper intermediate, Oxford University Press, 2009.

Bell J., Gower R., Matters Upper intermediate, Longman, 2001.

Davies P. A., Falla T., FCA Result, Oxford University Press, 2008.

Jones L., New Progress to First Certificate, Cambridge University Press, 2003.

Cieślak M., English Special, repetytorium leksykalno-tematyczne, Wagros, 2007.

Cieślak M., English, repetytorium leksykalno-gramatyczne, Wagros, 2009.

Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003.

Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997.

Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004.

Matejko I., John-Jankowska B., A Selection of Sociological Problems in English, Tychy 2006.

Further reading

Vince M., Intermediate Language Practice, Macmillan, 2003.

Murphy R., English Grammar in Use, Cambridge University Press, 1997.

Longman Dictionary of Contemporary English, Longman, 2004.

Notes


Modified by dr Agnieszka Olczak (last modification: 11-12-2016 12:32)