SylabUZ
Course name | Gry i zabawy w edukacji lingwistycznej |
Course ID | 05.1-WP-WNJO-GiZ |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Early-stage teaching of foreign language |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2016/2017 |
Head faculty | Faculty of Social Sciences |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | - | - | 20 (including as e-learning) |
1,33 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Przygotowanie studentów do wykorzystania gier i zabaw, które mogą być przydatne jako narzędzie służące nauczaniu języka obcego w grupach przedszkolnych oraz klasach I-III oraz uświadomienie studentowi możliwości, jakie niesie z sobą ich wykorzystanie w nauczaniu małych dzieci języka obcego.
Znajomość języka na poziomie B1+/B2
Student posiada podstawowe wiadomości i umiejętności z zakresu nauczania wybranego języka obcego dzieci w wieku przedszkolnym oraz klasy I - III szkoły podstawowej z wykorzystaniem gier i zabaw. Potrafi zaaranżować różnorodne działania w celu nauczania języka obcego w środowisku przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Zna różne formy gier i zabaw stymulujące akwizycję języka obcy.
Ćwiczenia praktyczne w przestrzeni klasowej
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Zaliczenie na podstawie aktywnej obecności studentów, przygotowywania projektów, projektowania i prowadzenia gier i zabaw z uzasadnieniem ich znaczenia.
Ocena końcowa: ocena końcowa jest oceną z ćwiczeń.
Bzdak, A. „Program edukacji językowej w klasach 1-3. Gry i zabawy w nauczaniu”
Iluk, J. „Jak uczyć małe dzieci” 2002
Iluk, J. „O niektórych aspektach wczesnoszkolnego nauczania języków obcych” Poliglota, Częstochowa 2005
Kapica, G. „Zabawa.” Warszawa 1997
Pamuła, M. „Metodyka nauczania języków obcych w kształceniu zintegrowanym”
Pamuła, M. „Nowe technologie informacyjne i komunikacyjne w nauczaniu języka obcego dzieci”
Rychta, D. „Gry i zabawy w nauczaniu języka obcego”
Siek-Piskozub, T., „Uczyć się bawiąc. Strategia ludyczna na lekcji języka obcego” PWN, Warszawa 2001
Siek-Piskozub, T., „Uczyć się bawiąc. Strategia ludyczna na lekcji języka obcego” PWN, Warszawa 2001
Jaroszewska, A. „Gry i zabawy w nauczaniu języków obcych dzieci w młodszym wieku szkolnym”
Kujawa, B. „Wczesne nauczanie języków obcych
na bieżąco podawana na zajęciach
Modified by dr hab. Marzenna Magda-Adamowicz, prof. UZ (last modification: 15-12-2016 11:59)