SylabUZ

Generate PDF for this page

e-Commerce and e-service - course description

General information
Course name e-Commerce and e-service
Course ID TI11.3-WE-PD-HiUI
Faculty Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics
Field of study Information technology
Education profile academic
Level of studies Postgraduate studies
Beginning semester winter term 2018/2019
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 3
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Lecture - - 7
(including as e-learning)
0,47
(including as e-learning)
Credit with grade
Laboratory - - 14
(including as e-learning)
0,93
(including as e-learning)
Credit with grade

Aim of the course

Zapoznanie słuchaczy ze sposobami szybkiego rozpoczęcia sprzedaży internetowej i zdalnych rozliczeń finansowych.

Prerequisites

Sieci komputerowe i komunikacja internetowa, Elementy programowania

Scope

Przegląd systemów aukcyjnych, sklepów internetowych (goShop, iStore, goStore itp.) i darmowych aplikacji umożliwiających rozpoczęcie handlu poprzez internet (Magento, osCommerce, openChart, Spree Commerce, PrestaShop, VirtueMart, Ubercart, Zeuscart, Afcommerce, Zen Cart, SimpleCart js, Tomato Cart, CubeCart, RokQuickCart, StoreSprite). Porównanie funkcjonalności i kosztów eksploatacji. Techniki płatności elektronicznych – usługi banków i dedykowane usługi zdalne (PayU, PayPal itp).

Teaching methods

Wykład - wykład konwencjonalny z wykorzystaniem projektora.

Laboratorium - zajęcia praktyczne w laboratorium komputerowym.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Wykład – sprawdzian w formie pisemnej lub ustnej, realizowany na koniec semestru.

Laboratorium – ocena końcowa stanowi sumę ważoną ocen uzyskanych za realizację poszczególnych elementów kursu szkoleniowego.

Ocena końcowa = 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć wykład + 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć laboratorium.

Recommended reading

  1. Kyciak, W., Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II, Helion, 2012.

  2. Zastrożna, M., Google Analytics dla marketingowców, Helion, 2013.

Further reading

  1. Cichoń, M. i inni, Biblia e-biznesu, Helion, 2013.

  1. Ries, E., Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Helion, 2012.

Notes


Modified by dr inż. Anna Pławiak-Mowna, prof. UZ (last modification: 27-05-2018 09:32)