SylabUZ
Course name | e-Commerce and e-service |
Course ID | TI11.3-WE-PD-HiUI |
Faculty | Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics |
Field of study | Information technology |
Education profile | academic |
Level of studies | Postgraduate studies |
Beginning semester | winter term 2018/2019 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 3 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | - | - | 7 (including as e-learning) |
0,47 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Laboratory | - | - | 14 (including as e-learning) |
0,93 (including as e-learning) |
Credit with grade |
Zapoznanie słuchaczy ze sposobami szybkiego rozpoczęcia sprzedaży internetowej i zdalnych rozliczeń finansowych.
Sieci komputerowe i komunikacja internetowa, Elementy programowania
Przegląd systemów aukcyjnych, sklepów internetowych (goShop, iStore, goStore itp.) i darmowych aplikacji umożliwiających rozpoczęcie handlu poprzez internet (Magento, osCommerce, openChart, Spree Commerce, PrestaShop, VirtueMart, Ubercart, Zeuscart, Afcommerce, Zen Cart, SimpleCart js, Tomato Cart, CubeCart, RokQuickCart, StoreSprite). Porównanie funkcjonalności i kosztów eksploatacji. Techniki płatności elektronicznych – usługi banków i dedykowane usługi zdalne (PayU, PayPal itp).
Wykład - wykład konwencjonalny z wykorzystaniem projektora.
Laboratorium - zajęcia praktyczne w laboratorium komputerowym.
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Wykład – sprawdzian w formie pisemnej lub ustnej, realizowany na koniec semestru.
Laboratorium – ocena końcowa stanowi sumę ważoną ocen uzyskanych za realizację poszczególnych elementów kursu szkoleniowego.
Ocena końcowa = 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć wykład + 50 % oceny zaliczenia z formy zajęć laboratorium.
Kyciak, W., Jak założyć skuteczny i dochodowy sklep internetowy. Wydanie II, Helion, 2012.
Zastrożna, M., Google Analytics dla marketingowców, Helion, 2013.
Cichoń, M. i inni, Biblia e-biznesu, Helion, 2013.
Ries, E., Metoda Lean Startup. Wykorzystaj innowacyjne narzędzia i stwórz firmę, która zdobędzie rynek, Helion, 2012.
Modified by dr inż. Anna Pławiak-Mowna, prof. UZ (last modification: 27-05-2018 09:32)