SylabUZ
Nazwa przedmiotu | Marketing w turystyce |
Kod przedmiotu | 04.4-WZS-TiRP-MT |
Wydział | Wydział Nauk Biologicznych |
Kierunek | Turystyka i rekreacja |
Profil | praktyczny |
Rodzaj studiów | pierwszego stopnia z tyt. licencjata |
Semestr rozpoczęcia | semestr zimowy 2018/2019 |
Semestr | 6 |
Liczba punktów ECTS do zdobycia | 2 |
Typ przedmiotu | obowiązkowy |
Język nauczania | polski |
Sylabus opracował |
|
Forma zajęć | Liczba godzin w semestrze (stacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (stacjonarne) | Liczba godzin w semestrze (niestacjonarne) | Liczba godzin w tygodniu (niestacjonarne) | Forma zaliczenia |
Wykład | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Ćwiczenia | 15 | 1 | - | - | Zaliczenie na ocenę |
Celem przedmiotu jest poznanie zasad i specyfiki marketingu w turystyce, wyjaśnienie istoty oraz cech marketingu w turystyce, nabycie umiejętności posługiwania się podstawowymi metodami i technikami marketingowymi w branży turystycznej, poznanie sposobów formułowania strategii marketingowych w dziedzinie usług turystycznych
Zaliczone przedmioty: ekonomika turystyki, podstawy marketingu.
Wykłady
Ćwiczenia
Wykłady i ćwiczenia dotyczą poszczególnych narzędzi marketingu
Na wykładach wykorzystywana jest metoda konwencjonalna i problemowa.
Na ćwiczeniach wykorzystywana jest metoda analizy case study, metoda ćwiczeniowa i metoda pokazu. Projekt.
Opis efektu | Symbole efektów | Metody weryfikacji | Forma zajęć |
Zaliczenie przedmiotu na ocenę na podstawie oceny z ćwiczeń (50%) i oceny z wykładu(50%)
J. Holloway, Ch. Robinson, Marketing w turystyce, Wydawnictwo PWE, Warszawa 1997
V. Middleton, Marketing w turystyce, Wydawnictwo PAPT, Warszawa 1996
J. Altkorn, Marketing w turystyce, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005
Marketing usług turystycznych pod red. A. Panasiuka, Wydawnictwo Naukowe PWN, Warszawa 2005
M. Johann, Strategie marketingowe w turystyce, Wydawnictwo Difin, Warszawa 2009
Zmodyfikowane przez dr Zbigniew Świątkowski (ostatnia modyfikacja: 07-01-2019 20:29)