SylabUZ
Course name | Wprowadzenie do praktyki w placówkach medycznych i oświatowych |
Course ID | 05.0-WP-PEDP-WPMO |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Pedagogy |
Education profile | academic |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2019/2020 |
Semester | 3 |
ECTS credits to win | 1 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Laboratory | 30 | 2 | - | - | Credit with grade |
Przedmiot ma na celu rozszerzenie wiedzy teoretycznej i przygotowanie studentów do odbywania praktyk w instytucjach zatrudniających logopedów i terapeutów w tym instytucjach medycznych. . Ma także na celu rozszerzenie świadomości studenta odnośnie własnych predyspozycji i umiejętności w zakresie pracy w zawodzie logopedy
Student posiada wiedzę z zakresu rozwoju mowy i języka.
Ukazanie roli kształcenia praktycznego dla rynku pracy
Zapoznanie z zasadami odbywania praktyk z zakresu logopedii i terapii pedagogicznej, ukazanie celu odbywania praktyki
Przygotowanie merytoryczne w zakresie realizacji praktyki
Kształtowanie kompetencji społecznych - autoprezentacja, samoświadomość-określenie mocnych i słabych stron, podstawy komunikacji interpersonalnej, zasady nawiązywania pierwszego kontaktu, współpraca z grupą, nauczycielami logopedami; nauczycielami - terapeutami w placówce, radzenie sobie ze stresem.
Ukazanie kodeksu Etyki Nauczycielskiej
Praktyka
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zaliczenia jest uzyskanie pozytywnej oceny z aktywności podczas zajęć.
Wragg E.,(2001), Co i jak obserwować w klasie szkolnej, Warszawa Kodeks Etyki Nauczycielskiej, Centrum Edukacji Obywatelskiej
Krzychała S., B. Zamorska, (2008) Dokumentarna ewaluacja szkolnej codzienności, Wrocław
Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 11-12-2019 05:40)