Praca warsztatowa, praca w grupie, dyskusje, prezentacje.
Learning outcomes and methods of theirs verification
Outcome description
Outcome symbols
Methods of verification
The class form
Assignment conditions
Projekt badawczy wraz z prezentacją uzyskanych rezultatów - ocena końcowa to ocena z projektu.
Recommended reading
Battelle J., Szukaj. Jak Google i konkurencja wywołali biznesową i kulturową rewolucję, Warszawa 2006.
Halavais A., Wyszukiwarki internetowe a społeczeństwo, Warszawa 2012.
Kreft J., Za fasadą społeczności. Elementy zarządzania nowymi mediami, Kraków 2015.
Jemielniak D., Socjologia internetu, Warszawa 2019.
Lyon D., Bauman Z., Płynna inwigilacja: rozmowy, Kraków 2013.
Pariser E., Filter buble. What the Internet is hiding from you?, New York 2011.
Further reading
Carr N., Płytki umysł. Jak Internet wpływa na nasz mózg, Gliwice 2013.
Chcemy mieć kontrolę, więc potrzebujemy autonomii informacyjnej – mówi nam Katarzyna Szymielewicz z fundacji Panoptykon, http://www. spidersweb. pl/2015/05/panoptykon ‑wywiad. html (12. 09. 2015).
Orliński W., Internet. Czas się bać, Warszawa 2013.
Berners ‑Lee T., Long live the Web: a call for continued open standards and neutrality, http:// www. scientificamerican. com/article/long ‑live ‑the ‑web (22. 09. 2015).
Notes
Modified by dr Tomasz Kołodziej (last modification: 16-04-2020 09:51)