SylabUZ
Course name | Logopaedics |
Course ID | 05.9-WP-PPiWM-Logop |
Faculty | Faculty of Social Sciences |
Field of study | Pedagogika przedszkolna i wczesnoszkolna |
Education profile | academic |
Level of studies | Long-cycle studies leading to MS degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 9 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Class | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Celem przedmiotu jest zapoznanie studenta z diagnozą logopedyczną, narzędziami wykorzystywanymi do prowadzenia diagnozy, zapoznanie z klasyfikacjami zaburzeń mowy oraz wskazanie jakie znaczenie ma współpraca nauczyciela-logopedy ze środowiskiem wychowawczym ucznia.
Student powinien posiadać podstawową wiedzę z zakresu rozwoju człowieka.
Metody aktywizujące: burza mózgów, bingo dydaktyczne
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Warunkiem zaliczenia jest ocena aktywności studenta na zajęciach.
1. Wiedza potoczna matek na temat rozwoju mowy dziecka, Anita Famuła-Jurczak W: Współczesne dyskursy edukacyjne, 2017. / red. Anita Famuła-Jurczak, Mirosław Kowalski, Zielona Góra : Uniwersytet Zielonogórski Polskie Towarzystwo Profesjologiczne, s. 25--34,
2. Metoda Ruchów Artykulacyjnych szansą na rozwój mowy dziecka / Jolanta Falana-Kozłowska, Małgorzata Kozłowska, Anita Famuła-Jurczak, 2019. Wielkopolski Przegląd Logopedyczny, nr 1, 19--34, ISSN: 1731-0792,
Modified by dr Anita Famuła-Jurczak, prof. UZ (last modification: 19-04-2021 07:48)