SylabUZ
Course name | Informacja turystyczna |
Course ID | 04.4-WZS-TiRP-IT |
Faculty | Faculty of Biological Sciences |
Field of study | tourism and entertainment |
Education profile | practical |
Level of studies | First-cycle studies leading to Bachelor's degree |
Beginning semester | winter term 2021/2022 |
Semester | 2 |
ECTS credits to win | 2 |
Course type | obligatory |
Teaching language | polish |
Author of syllabus |
|
The class form | Hours per semester (full-time) | Hours per week (full-time) | Hours per semester (part-time) | Hours per week (part-time) | Form of assignment |
Lecture | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Class | 15 | 1 | 9 | 0,6 | Credit with grade |
Przedmiot organizowany z podmiotami publicznymi, działającymi w obszarze Informacji turystycznej. Oprócz wiedzy teoretycznej przekazywanej na Uczelni, Studenci mają możliwość uczestnictwa w zajęciach zorganizowanych w punktach pozostających pod zarządem w/w instytucji. Celem przedmiotu jest praktyczne wykorzystanie wiedzy z zakresu kontaktu i obsługi bezpośredniej turysty.
przedmiot realizowany od podstaw
Wykłady
1. Promocja w turystyce - zakres problematyki
2. Budowa i funkcjonowanie systemów informacji turystycznej w Polsce
3. Lubuski System Informacji Turystycznej
4. Atrakcje turystyczne województwa lubuskiego
Ćwiczenia
1. Metody badań społecznych i ich wykorzystanie w badaniach ruchu turystycznego
2. Realizacja badań ankietowych
3. Nowe media i ich rola w kontakcie z turystą
4. Obsługa bezpośrednia turysty
5. Konstrukcja produktu turystycznego
metoda sytuacyjna, praca w grupach, prezentacje multimedialne, wycieczka, dyskusja, wykład problemowy
Outcome description | Outcome symbols | Methods of verification | The class form |
Aktywność na zajęciach, ćwiczenia praktyczne, część wykładowa zaliczona na podstawie kolokwium
1. Z. Kruczek, Informacja turystyczna. Bazy danych i materiały promocyjne, WSIP, Warszawa 2013,
2. Z. Kruczek, B. Walas, Promocja i informacja w turystyce. Proksenia, Kraków 2010,
3. Z. Kruczek, Polska. Geografia atrakcji turystycznych, Proksenia , Kraków 2011.
1. Alejziak B., Organizacja i technika pracy biurowej w turystyce, Albis, Kraków 2002
2. Mazurkiewicz L., Planowanie marketingowe w przedsiębiorstwie turystycznym, PWE, Warszawa 2002
3. Meyer B., (red), Obsługa ruchu turystycznego, PWN, Warszawa 2006
Modified by dr Agnieszka Gandecka (last modification: 20-06-2021 18:19)