SylabUZ

Generate PDF for this page

Electronic advertising project - course description

General information
Course name Electronic advertising project
Course ID 15.3-WE-BizElP-PRE
Faculty Faculty of Computer Science, Electrical Engineering and Automatics
Field of study E-business
Education profile practical
Level of studies First-cycle studies leading to Engineer's degree
Beginning semester winter term 2022/2023
Course information
Semester 2
ECTS credits to win 1
Course type obligatory
Teaching language polish
Author of syllabus
  • dr inż. Łukasz Hładowski
  • dr hab. inż. Bartłomiej Sulikowski, prof. UZ
Classes forms
The class form Hours per semester (full-time) Hours per week (full-time) Hours per semester (part-time) Hours per week (part-time) Form of assignment
Project 15 1 9 0,6 Credit with grade

Aim of the course

Nauczenie podstaw praktycznego wytwarzania mediów reklamowych. Ukształtowanie umiejętności w zakresie podstawowych technik akwizycji i cyfrowej obróbki obrazów, wideo i materiałów audio.

Nauczenie podstaw praktycznych publikowania wielu rodzajów treści w Internecie.

Prerequisites

Zaliczenie przedmiotu Media cyfrowe w reklamie (semestr 1).

Scope

Wykonanie filmu wideo na podany przez prowadzącego temat wraz z:

  • praktycznym wykorzystaniem technologii greenscreen,
  • poprawnym doborem i wykorzystaniem fontów z zachowaniem zasad typografii,
  • obróbką ścieżki dźwiękowej filmu (usuwanie szumu, modyfikacja głośności).

Wykonanie ulotki związanej z filmem wraz z:

  • samodzielnym wykonaniem zdjęć,
  • prawidłową obróbką zdjęć zgodnie z wymaganiami biznesowymi,
  • poprawnym doborem i wykorzystaniem fontów z zachowaniem zasad typografii,
  • zapewnieniem prawidłowego zarządzania barwą w całym procesie.

Praca z materiałami źródłowymi ze szczególnym uwzględnieniem praw autorskich.

Teaching methods

Projekt - zajęcia praktyczne w laboratorium komputerowym.

Projekt - praca własna w domu.

Learning outcomes and methods of theirs verification

Outcome description Outcome symbols Methods of verification The class form

Assignment conditions

Projekt – ocena końcowa stanowi sumę ważoną ocen uzyskanych za realizację poszczególnych elementów kursu szkoleniowego oraz formy jego prezentacji. Wkład poszczególnych elementów oceny: wizualna forma projektu – 25%, zgodność z postawionymi celami biznesowymi i prawem autorskim – 50%, poprawność techniczna przygotowania materiałów – 25%.

Recommended reading

  1. Williams, R., DTP od podstaw. Projekty z klasą, Gliwice, Helion, 2011.

  2. Ball, J., Carman, R., Filmowanie lustrzanką cyfrową, Łódź, Wyd. Galaktyka, 2011.

  3. Mroczek, A., Książka o fotografowaniu, Gliwice, Helion, 2009.

  4. Kelby, S. Sekrety mistrza fotografii cyfrowej. Najlepsze wskazówki, Helion 2016.

Further reading

  1. Fraser, B., Profesjonalne zarządzanie barwą, Wyd. II, Gliwice, Helion, 2006.

  2. Varis, L., Ciało. Profesjonalne oświetlenie i retusz w fotografii portretowej, Gliwice, Helion, 2010.

  3. Sztekmiler, K., Podstawy nagłośnienia i realizacji nagrań. Podręcznik dla akustyków, Warszawa, WKŁ, 2011.

Notes


Modified by dr inż. Łukasz Hładowski (last modification: 20-04-2022 23:16)